środa, 9 września 2015

Shall we dance ?



      Nie znam kobiety która nie marzy aby na swoim ślubie wyglądać  pięknie. Gusta odnośnie sukienek są różne ale cel jest jeden . Czasami jednak nasze wizje brutalnie zderzają się z rzeczywistością. Wymarzona sukienka potrafi dodać kilogramów , skrócić sylwetkę a źle dobrany odcień może dodać karykaturalnego wyglądu. Wbrew pozorom nie należy ulegać stereotypom ani tym jaką kuzynka miała suknie na własnym ślubie. Jestem zwolenniczką tradycjonalizmu odnośnie sukienek ślubnych , tak samo jak Kate Middleton która wyglądała zaiście królewsko w pięknej kreacji z pracowni Alexandra McQueena. No właśnie ale tylko nielicznym budżet pozwala na tak drogą suknię. Ja natomiast nie mówię nikomu aby głodzić się tylko po to aby każdy grosik oszczędzać na sukienkę marzeń :-) Opcji jest wiele , trzeba tylko dobrze poszukać. Jedną z nich jest sklep PromTimes.co.uk . Przyznam szczerze , gdy sprawdziłam co mają pozytywnie się zdziwiłam. Suknie są piękne , fasony zróżnicowane  i napewno każda z Was znajdzie coś co będzie się podobać. Najistotniejszą rzeczą są jednak ceny!!! Każdą z Was stać na suknię marzeń w PromTimes.co.uk.
     Nie zamierzam brać kolejnego ślubu ale gdybym miała zamiar nie zastanawiałabym sie dwa razy nad zakupem sukni u nich. Po co płacić majątek za kreacje która będzie przez lata na wieszaku lub i tak ją sprzedamy i na dodatek za połowe faktycznej wartości-albo i mniej.





           Sklep PromTimes.co.uk ma w swojej ofercie nie tylko suknie ślubne ale i wieczorowe koktajlowe i na przykład kreacje na studniówki. ! Znadziecie tutaj sukienki długie, midi i mini. Koronkowe,satynowe i tiulowe. Jak ktoś lubi diamenciki i cekiny -na pewno się nie rozczaruje . Najistotniejszą rzeczą sa jednak kolory.... Paleta barw nie rozczaruje żadnej z Was, kolory od pasteli , przez złoto, do mocnych odcieni granatu, czerwieni na czerni skończywszy . Przyznam szczerze iż szeroki wybór w ich sklepie potrafi zamieszać w głowie :-)Dlatego nie wiem czy potrafiłabym zdecydować się na tylko jedną sukienkę. PromTimes.co.uk ma siedzibe w Wielkiej Brytanii dlatego też przesyłka do naszego kraju nie trwa długo.







48 komentarzy:

  1. These wedding gowns and evening dresses are stunning! Thanks for sharing!

    Prudence
    www.prudencepetitestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne sukienki !! chetnie ubrałam jedną z nich, są naprawdę śliczne , bajeczne, ach, ale póki co nie biorę ślubu :) ale bardzo spodobała mi się ta długa w kolorze wina - jest boska ♥

    Miłego dnia kochana,
    Czy u Ciebie nadal cieplutko? Bo nad morzem pogoda brzydka, zimno i pada prawie codziennie :((
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ta bordowa jest super i bardzo trendy :-) U mnie pogoda ładna ale jest dość zimno,sandały już spakowane do pudełek ;-) Miłego dnia Asiu :-*

      Usuń
  3. Ja szukam sukienki, która podkreśli moje kształty i będzie miała pięknie odkryte plecy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Unos vestidos maravillosos y elegantes.
    Un saludo.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne sukienki i oczywiście poklikałam :) ja nie zdecydowałabym się zamówić sukienki przez internet na 'ten dzień' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wonderful weddings dress....and the selection of gowns and cocktail dresses is also beautiful.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sukienki :) Ja już ten wybór mam za sobą, jednak chyba nie zamówiłabym sukni ślubnej przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym i moim zdaniem każdą sukienkę można np. zwęzić. Ja swoją miałam zamówioną w salonie a miałam i tak dwie poprawki krawieckie.

      Usuń
  8. Przepiękne te suknie... a dwie ostatnie białe to już zupełnie mnie zachwyciły. Aż boje się pomyśleć w jakie zakupowe szaleństwo wpadnę kiedy to JA będę szukać sukni... :D Pewnie przymierzę ich dziesiątki zanim się zdecyduję...

    OdpowiedzUsuń
  9. those wedding dresses! Oh wow. So beautiful! :)

    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne suknie. Choć taki wybór w moim przypadku to jeszcze kwestia kilkudziesięciu lat to i tak z wielkim zachwytem oglądam modele sukien ślubnych, tak pięknych ja te zaprezentowane przez ciebie :) Przepiękna jest również suknia wieczorowa z czarnymi koronkami i tiulowym biało-czarnym dołem :)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecodn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam miejsca, za jakiś czas może mi się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. These dresses are so beautiful! Love them all :-)
    chocolateandsunset.com

    OdpowiedzUsuń
  13. These dresses are stunning, especially the one with the blue flowers on it!

    Bella Pummarola

    OdpowiedzUsuń
  14. These are so pretty! Love the red ones!

    Danielle
    http://www.blushblossom.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne są , takie trochę księżniczkowe

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing photos!! Love those dresses! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fabulous dresses, love them all!! great selection dear :D xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. U la la!!! Różowa suknia z bardzo głębokim dekoltem na plecach jest fenomenalna!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Za mąż się nie wybieram, ale sukienki piękne. Można popatrzeć i powzdychać :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. I always lean towards strapless wedding dresses - they just look so timeless and classy. I love the white but sometimes I think about trying like a pale rose pink or champagne. But white is very classic!

    TIFFANYXOXO.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. wooooooooooooooooow

    http://carrieslifestyle.com
    Posts online about Dubai, Provence, Egypt...

    OdpowiedzUsuń
  22. Great dresses for weddings!
    Styleccentric Fashion // alyssamoniquebustillo.co.nr

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ogladac takie sukienki:) bajka

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne sukienki ;*
    Zapraszam do siebie z chęcią odwdzięczę się obserwacją :)
    http://grlfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Adorable! the dark red one is my favorite :)
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  26. I love your selection!
    Happy week,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę się doczekać, aż będę mogła sobie wybrać i przymierzyć suknie ślubną :)
    Też jestem zwolenniczką tradycjonalizmu :))
    Sprawdzę co mają w ofercie.

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja naprawdę źle wspominam zakup sukni ślubnej na allegro. Niby taniej, niby na wymiar i u sprzedawcy z pozytywnymi opiniami a jednak chodziłam po policji i walczyłam o zwrot pieniędzy bo sukienki nie dostałam. Jak już kupować przez internet to lepiej o wiele wcześniej bo nigdy nie wiadomo co się trafi. Ja nie miałam łatwo, w ostateczności uratowała mnie koleżanka i miałam używaną suknię. Nigdy więcej takich stresów nie życzę tego nikomu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,z takim zakupem nie można zwlekać.. Na allegro nic nigdy nie kupowałam...

      Usuń
  29. I'm in love with the second dress! It's stunning!! Loved your selection of dresses :)

    www.fineclic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. new post on my blog, darling <3 xoxo

    OdpowiedzUsuń
  31. Kupowanie sukienki slubnej przez Internet nie jest najlepszym pomyslem. Mam wielke klientek, ktore w ostniej chwili przed slubem wpydaja do mnie, czsto z placzem, aby wlasnie kupic suknie, bo te kupione w Internecie, zupelnie nie nadaja sie do zalozenia. Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze:

    - sa to czesto rzeczy wybrakowane, ktore nie moga byc sprzedane w salonie
    - bardzo kiepskie maja materialy, czesto szyte sa z zupelnie innych materailow niz te na zdjeciach w katalogu
    - przysylane sa czesto w ostatniej chwili, nawet 2 lub 1 dzien !! przed slubem.

    W takich wypadkach musze czesto w ostatniej chwili dopasowywac sukine dla klientki, bo wiadomo, ze nie kazda kilientka ma ten sam wymiar bioder i biustu, co standartowe wymiary !

    Te suknie na zdjeciach owszem sa atrakcyjne, ale tylko wlasnie na zdjeciach do katalogu, niestety w rzeczywistosci widzialm suknie przynoszone przez klientki i wiem jak one wygladaja.

    Pozdrawiam serdecznie, Alicjo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie powinno się mieć zamówioną suknie przynajmniej 6 miesięcy przed ślubem aby móc złozyć ewentualną reklamację i odesłać.Przypuszczam że materiał nie zawsze jest identyczny i trzeba go widzieć na własne oczy ;-)Z tego co wiem nawet sukienki w salonach trzeba przerabiać bo niektóre dziewczyny przed ślubem chudną a niektóre tyją..Ja miałam swoją zwęrzaną w talii dwa razy...Pozdrowionka :-)

      Usuń
    2. Tak, Alicjo to prawda, klientki czesto tyja lub chudna z powodu stresu i ten problem doskonale znam, bo bardzo czesto musze przerabiac, zwezac, poszerzac, skracac i wydluzac...

      Pozdrawiam Cie serdecznie :)

      Usuń
  32. Wow! I loved weddings, wedding gowns and for guests too... my favorite in your selection is the second wedding gown, because I looove it with some lace and sleeves! It's so very beautiful!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  33. These dresses are gorgeous!

    astylishlovestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń