środa, 10 sierpnia 2016

Saint -Malo


                Dziś kolejny post z serii turystycznej. Powód jest prozaiczny. Miałam wyrwaną 8 , jestem spuchnięta i wyglądam jak chomik.Dlatego też stylizacji na razie nie będzie zanim nie dojdę do siebie ;-)
              Saint- Malo jest malowniczym miastem w Bretanii ( Francja), położonym na zachód od Mount Saint Michel o którym pisałam we wcześniejszym poście.Dystans pomiędzy nimi wynosi ok 50 min jazdy samochodem więc dlatego zwiedziliśmy te dwa punkty w jednym dniu. Ogólnie wolę takie intensywne zwiedzanie niż leżenie plackiem na plaży. Nieopodal plaży znajduje się budynek fortu który kiedyś spełniał rolę latarni morskiej. Dokonywano tam również egzekucji.W 17 wieku spełniał funkcje obronne, w tej chwili zalicza się do zabytków. Zwiedzanie tego miejsca jest możliwe ale tylko w sezonie letnim. A teraz mała porcja zdjęć z tego fantastycznego miasteczka zrobione w większości przez moją córkę(ta brunetka z którą jestem na zdjęciu ).















58 komentarzy:

  1. Thank you so much dear :D

    This place look amazing and your photos are so lovely :D

    NEW DECOR POST | Tribal Decor Ideas.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki, dziękuję za ciekawą wycieczkę.
    Wiem coś na ten temat, ja musiałam pozbyć się wszystkich czterech, masakra.
    Pozdrawiam serdecznie,,,

    OdpowiedzUsuń
  3. looks like you and your family had a lot of fun! I have yet to go to the beach this summer! :O
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Great and lovely photos. Greetings!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łączę się w bólu z powodu usuwania ósemki, ale na pocieszenie dodam że trzy tygodnie temu też miałam wyrywaną, a właściwie dłutowaną bo była całkowicie w dziąśle :((

    U mnie opuchlizna była przez jakieś 5-6 dni, potem ładnie zeszło. A jeść mogłam w miarę normalnie po 4 dniach ;) Najgorsza jest pierwsza i druga doba :P


    Zapraszam na kosmetyczny KONKURS na blogu Sakurakotoo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam ją usuwaną chirurgicznie, mam 4 szwy,nie wiedziałam że tak żle będę znosić rekonwalescencję:-(

      Usuń
  6. Nice pics!

    Eliana,
    https://around-eliana.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze miejsce.
    Współczuje z powodu zęba, niestety równiez znam ten ból :(

    OdpowiedzUsuń
  8. W związku z tym, że mój urlop był na początku czerwca już tęsknię za odpoczynkiem. Piękne miejsca:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe miejsca pokazujesz. Nie wiem czy ja tam się kiedyś wybiorę, więc Twoja relacja to dla mnie ciekawostka ogromna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie miasteczka, miejsca nieznane - super zdjęcia. Córka przepiękna :) . Kuruj się :) - pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:-) faszeruję się czym tylko można ;-)

      Usuń
  11. Jakie cudowne miejsce! Urlop tam, skazany był na sukces :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post i piękne miejsce. Dobrze wiedzieć tak na przyszłość ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Such nice holiday photos! Looks like you enjoyed yourself.

    LUXESSED

    OdpowiedzUsuń
  14. ;)

    Suas fotos são sempre lindas! Adorei.

    Ótima quarta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks a lot, sweet friend :D

    As I said yesterday, this place look incredible :D

    NEW TIPS POST | How To Keep Your Make Up For Longer.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Obviously you had a wonderful time, thanks for sharing the adorable pictures, dear Alice!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Francję i wszystko co z nią związane <3
    Super zdjęcia kochana :*:)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudownie <3 piękne zdjęcia :*

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, bardzo ciekawe fotki!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudne miejsce.Chciałabym tam być.Zazdro *_*
    Obserwuję,liczę na rewanż.
    sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. a very interesting post !!! Greetings !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zdjęcia kochana:):*

    OdpowiedzUsuń
  23. Looks great, nice you had a good time :)
    Do you want to follow each other? Please let me know :)

    www.moderngirl.dk

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia <3
    A co do ósemki, ja miałam to szczęście, że nie spuchłam, ale na samą myśl o wyrywaniu aż mam ciary. Szybkiego odpuchania życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful vacation photos!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  26. What a wonderful beach, Alice!
    Have a lovely summer days :)

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj znam ten ból po wyrwaniu ósemek, nie były to zbyt przyjemne zabiegi chirurgiczne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana cudowny post !!! Jak fajnie widzieć Cię z rodzinką i taką radosną <3
    Piękna córka, wyglądacie jak siostry, super :) Cudowne miejsce achhh <3

    Dużo zdrówka Ci życzę, szybkiej rekonwalescencji !!!
    Miłego weekendu Alu <3
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  29. Seems you really had fun! ^^
    Beautiful photos, sweetie!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne miejsce! :)

    Kuruj się :) Rozumiem ból związany z 8, moje zaczęły się wyrzynać dopiero po 30-tce i co jakiś czas dają mi o sobie znać :/Wracaj do formy :)

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. My dearest Alice, you and your daughter look like sisters. How beautiful is that place. Lovely family and great shots. You must have had tons of fun.

    http://fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful images, looks like you're having an incredible time, beauty! :)

    http://hungrycaramella.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  33. Amazing photos, Alice! Great post! Have fun on your vacation!
    Thanks for sharing!
    Much love, Len
    http://www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia:)

    Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna wycieczka. Z przyjemnością z Tobą pozwiedzałam. Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z przyjemnością spędziłabym tam weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  37. This looks like such a fun day! I definitely need another vacation soon. Thanks for sharing! :)

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne miejsce, chciałabym tam być :)
    Wracaj do zdrowia szybko :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. To Ty masz taką dużą córkę? Jestem w szoku, wyglądacie jak siostry...Piękne miejsce, piękna rodzina<3
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia. Mam nadzieję, że szybko wrócisz do formy, opuchlizna opadnie i pojawi się nowy post. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  41. Aż by się chciało zamoczyć stopy w morzu, ech, ja już po urlopie. Zdjęcia bardzo przyjemne, pomarzyć tylko....

    OdpowiedzUsuń