sobota, 24 września 2016

Bomber Jacket from Zaful


               Prezentuję Wam dziś haftowaną bomberkę ze sklepu Zaful w dwóch odsłonach. Pierwsza z nich jest inspirowana latami 80-tymi dlatego też występuję tu w skórzanej mini i we wzorzystych rajstopach. Druga natomiast jest bardziej zwyczajna , aby nie było zbyt ciemno wprowadziłam jaśniejsze uzupełnienia.
              Wrócę jednak do tej bomberki która przeszła moje największe oczekiwania. Materiał z którego jest uszyta przypomina satynę ale jest od niej grubszy. Kurtka ma podszewkę, dwie niezbędne dla mnie kieszenie. Uwielbiam tego typu wdzianka gdyż ich różnorodność na rynku powoduje iż każda z nas wygląda inaczej.Jestem z niej bardzo zadowolona i polecam zerknąć na nią tutaj.



















                               Bomber jacket  - here please ;-)

78 komentarzy:

  1. boooska kurteczka! czekam na taką samą :) satyna i hafty są teraz na topie, więc tym bardziej mi się podoba :) klikam 24.99$ i ciepło pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tak zdobiona kurteczka sie jeszcze nie spotkałam, fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bomberka! Kliknęłam w linka. :)
    Obydwie stylizacje są przepiękne i nie potrafię wybrać, która ładniejsza. W obydwóch wyglądasz świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super !!!

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta kurtka! Zestaw drugi jak dla mnie lepszy, fajnie tu spisują się te żółte spodnie i biała koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow Alice, your embroidered bomber is everything!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    My Instagram

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!! Wyglądasz świetnie <33 Bardzo ładna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bomberka jest po prostu obłędna! Wzory, które ma naszyte przywodzą mi na myśl tradycyjne japońskie motywy! Zakochałam się w niej <3

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo





    OdpowiedzUsuń
  9. Such a cool bomber jacket! You look great.
    xx
    LA VEINE

    OdpowiedzUsuń
  10. This jacket is delightful! Baci, Valeria - Coco et La vie en rose FASHION & BEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  11. Bomberka jest świetna. Lubię takie opcje. Idealnie nadaje się do wielu zestawów. Jest uniwersalna, ale ma w sobie to coś. Super :) Miejmy nadzieję, że pogoda jesienna będzie ładna i jako okrycie wierzchnie jeszcze się sprawdzi nieraz. Pozdrawiam cieplutko :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing look!!!! Cool bomber!!!! You are so beautiful and stylish!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. You Look Amazing:) Sooo pretty:)
    New:http://openklosetfashion.blogspot.pt/2016/09/new-tasting-menu-at-cevicheria-by-chef.html#disqus_thread
    Instagram:@openklosetbykarina

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, właśnie szukałam inspiracji na lekką kurteczkę na słoneczne jesienne dni, na które jeszcze liczę. Poszukam właśnie czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stunning look, love bomber jackets.<333
    New outfit is online...

    OdpowiedzUsuń
  16. That is a beautiful bomber. It looks like some I saw over at Top Shop. I love the two ways you styled it Alice. Beautiful. I hope your weekend is going as planned.


    http://fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna i jeszcze ten motyw kwiatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach te bomberki :) ... gdy po raz pierwszy się pojawiły, niestety nie zapałałam miłością do nich, ale ... coraz bardziej się przekonuję. Muszę przyznać, że Twoja prezentuje się najlepiej z wszystkich jakie widziałam. Koronkowe rajtuzy - super. Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot :-) Starałam się wybrać w miarę romantyczną wersję tej kurtki ;-)

      Usuń
  19. Incredible bombers jacket Zaful a better shopping
    Kisses for you
    New post ❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Sunning look!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta bomberka pasuje idealnie do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. stylizacja ze spodniami bardziej mi się podoba. Kurtka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny ma haft :) W Zaful mają super ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful embroidered jacket. Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  25. pzrepiekna jest
    ja zamówiłam taką bardziej sportową

    OdpowiedzUsuń
  26. Great pick, Alice! The embroidery is so pretty, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz... kurteczka także bardzo mi się podoba :) Oba zestawy przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam bomberki i ta Twoja bardzo mi się podoba;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. I really like your wonderful bomber jacket, dear Alice, and I see you know to style this beautiful piece very well!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjna kurtka! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ;)

    Lindas combinações!

    Ótimo domingo!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. You look stunning in these lace tights and embroidered jacket. Beautiful Alice!

    astylishlovestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Thx, for your comment.^^
    Have a nice week...

    OdpowiedzUsuń
  34. I love the bomber jacket, but prefer yr style with the yellow denim.
    Great post dear...
    http://sepatuholig.blogspot.com
    IG @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  35. Prawie się na nią zdecydowałam bo tez ostatnio buszowałam po tym sklepie :-))Ostatecznie jednak wybrałam coś innego. Wychodzi na to, że w kwestii bomberek mamy podobny gust :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. in love with that bomber, so cute and cool :)
    http://lovelyattitude.com
    http://www.youtube.com/c/MissLovelyAttitude

    OdpowiedzUsuń
  37. Thank you darling :)

    You look absolutely pretty in all outfits :D Love it!

    NEW COOKING POST | Cinnamon Rolls.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Takie kurteczki są całkiem przydatne o tej porze roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię bomberki, bo pasują do wszystkiego. Twoja jest śliczna i pasuje do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  40. Super wyglądasz! Udanego tygodnia!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  41. Osobiście jeszcze nie zdecydowałam się na zakup żadnej bomberki, chociaż jak pokazałaś bomberka może pasować zarówno do spodni, jak i spódnicy :) twoja jest naprawdę świetna

    OdpowiedzUsuń
  42. very pretty bomber! perfect for fall! :D
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Hello So Alice,
    this bomber jacket looks interesting and it's so versatile. Have a nice week.
    Nancy 😊
    https://OrangeCosmetics.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  44. I love your jacket with pants and skirt! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  45. wspaniale wyglądasz, klik - 24,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  46. in love with your bomber! is amazing.

    kisses dear

    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  47. I love this bomber jacket!
    xoxo Gina

    new post
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  48. Such lovely bomber jacket!!!
    Love how you styled it in both outfits, Alice! And those tights are so elegant!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  49. Mega:) Pierwsza wersja wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  50. Fantastyczne bomberka!!! Obie wersje super, bardziej wpadłą mi w oko ta pierwsza <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna ta bomberka! Super się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowny look, bardzo mi się podoba z jeansami ubrana. Ma fajną cenę ;)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna jest ta bomberka i podoba mi się to, że świetnie odnajduje się w eleganckiej, jak i sportowej stylistyce :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Do bomberek ja sie pewnie nie przekonam ;) ale całość fajna , bardziej mi sie podoba wersja ze spodniami

    OdpowiedzUsuń
  55. LOVE this bomber! The embroidery details are so pretty. Great look!

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    OdpowiedzUsuń
  56. Wow !!cute jacket
    http://www.pperlenoirstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Nice!

    Eliana,
    https://around-eliana.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  58. I love a good bomber! This one is so pretty with the flowers <3

    xoxo Rina
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  59. I love it dear. It's absolutely nice on you
    =)
    New post: tupersonalshopperviajero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Such a nice outfit, you look so chic! Love your jacket. :)




    April of: https://beybiapril.wordpress.com/
    Instagram: @aprilnunezzz

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale piękna ta bomberka, obydwie wersje podobają mi się bardzo, a to znaczy, że bomberka jest bardzo uniwersalna. Piękna zdobycz z Zafula i spora przecena! No i jest to jeden z 4 wzorów bomberki, który mi się na blogach spodobał najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  62. What a stunning jacket! You look great in it!

    I write Mademoiselle Meets Maquillage and Macaroons and I would love for you to give it a read and subscribe to my blog if you like.
    www.mademoisellemeetsmaquillageandmacaroons.com

    Deepti x

    OdpowiedzUsuń
  63. Like your outfit :) This bomber is amazing!
    I'm following you! xoxo

    Lígia
    Lifestyle&Co.
    Facebook

    OdpowiedzUsuń