piątek, 30 września 2016

Lipsticks world


          Z jesiennym sezonem zmieniamy trochę nasze makijaże , zwłaszcza usta zdobimy ciemniejszymi kolorami. Sama zresztą nie widziałabym się o tej porze roku w blado różowym makijażu. Jestem jednak dość wymagająca i szukam dla swoich ust  produktów wysokiej jakości. Wysoka jakość u mnie znaczy trwałość i komfort . Wiadomo ,że takie produkty do tanich nie należą a ja należę do osób które nie lubią płacić 100% ceny detalicznej . Dlatego też korzystam zwykle z ofert promocyjnych, karty lojalnościowe też potrafią przynieść niespodziankę po pewnym czasie. Uwielbiam sklep Sephora za świetnie wyszkolony i bardzo miły personel, który zawsze potrafi doradzić. Douglas jest również moim faworytem w tej dziedzinie-jego szeroka oferta i promocje zachęcają bardzo do powrotu. Specjalne promocje tych sklepów możecie oglądać na bieżąco na stronie Rabble.pl
             Douglas przedstawia swoje oferty tutaj a Sephory promocje możecie obejrzeć w Tu ;-)
       Do moich ulubionych firm należy Estee Lauder, do tej pory nigdy nie zawiodłam się na kosmetykach tej firmy. Produkują świetne kremy a i szminki mają doskonałe. Jak na produkty luksusowe ceny mają dość umiarkowane. Firma ta również robi częste promocje w których można otrzymać kosmetyczkę z mini produktami, lub nawet produkty pełnowymiarowe.Oto kolory które najbardziej kojarzą mi się z jesienią:

1.Pure color, Vivid Shine lipstick  odcień Violet Electra

























2.Pure Color Envy Hi-Lustre  odcień Sly Ingenue



3. Zachęcam również do wypróbowania szminki od Guerlain, La petite Robe noir w kolorze Red Bow Tie



4.Japońska marka Shiseido też ma coś ładnego w zanadrzu ;-)Szminka Rouge Rouge w kolorze Ruby Copper:

5. Coś konkretnie czerwonego oferuje Douglas; szminka Lipstick Shine - odcień Rouge Pompier.



Zapraszam Was serdecznie do odebrania Waszych kuponów rabatowych  sklepu Douglas i Sephora na stronie Rabble.pl













46 komentarzy:

  1. Rzeczywiście kosmetyki z Sephory i Douglasa to już wyższa półka - zarówno jakościowo jak i cenowo :D Rzadko wybieram się tam na zakupy, bo wolę promocje w sieci :D Co do makijażu, to ja również na jesień preferuję mocniejsze kolory :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing lipsticks, red is a classic!!!
    Love especially Guerlain's one!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najcześciej sięgam po delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mam kłopot z pomadkami , dlatego gdy już trafię na odpowiednią to długo jestem jej wierna :)
    Co do wymienionych przez Ciebie drogerii to zgadzam się z Tobą w 100% -zawsze można liczyć na fachową obsługę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to zawsze mam ogromny problem z szminkami ;p

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne szminki. Wspaniałe jesienne kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. I love lipsticks, these are just wonderful!


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się propozycja numer 3. Lubię takie intensywne kolory. A czerwienie to już zwłaszcza :) Takie intensywne są najpiękniejsze. A rabat do Sephory czy Douglasa z chęcią bym odebrała. Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, że szminka musi być dobrej jakości, żeby nie tylko nie wysuszała ust, ale również długo się trzymała. Twoje propozycje kolorów są bardzo ciekawe, ale z doświadczenia wiemy, jak trudno jest dobrać odcienie, w których jest nam dobrze. I tutaj rzeczywiście przychodzą z pomocą Panie sprzedawczynie - wielokrotnie korzystałam z ich pomocy i najczęściej proponowały takie produkty, które mi odpowiadały. Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fabulous the 1°!
    I posted a new review, I'd love to know your opinion
    would you like to pass from my blog?
    <<< tr3ndygirl fashion & beauty blogger >>>
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię szminki, szczególnie ciemne, ale nie mam gdzie ich nosić. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję sięgnąć po kosmetyki Estee Lauder :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O szminkach z "Estee Lauder" słyszałam same superlatywy - chętnie bym się na nie skusiła, jednak na chwilę obecną stawiam na nieco niższą półkę cenową i mogę poradzić, że niebywałą jakość mają amerykańskie szminki "Dose of Colors" (przeszkodą jest jednak ich dostępność w Polsce) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. those colors are so pretty. i want the first two. :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the lipstick colours you share here, dear Alice! Enjoy your weekend <3
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  16. i love lipstick! i follow you honey, hope u follow me back... xo
    t
    http://pazzadimoda.blogspot.it/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  17. I love bright lipstick! Guerlain is so beautiful!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie niezależnie od pory roku na ustach króluje czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I used to be an Estee Lauder everything back in the day and enjoy their gift with purchase and the purchase with purchase as well. One of the reasons I love Sephora is they have staff to answer questions at every corner. I hate when I have to stand around and wait for associates to come around and help. I love red lippies much as they don't look that good on me, LOL. I feel like you can rock any shade of red Alice.

    http://fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Such beautiful shades! Never tried an Estée Lauder lippie, but they do look wonderful!
    XO IMKE | Pastellics

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful colors!!!!! So suitable for autumn!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful colours. Have a wonderful day!

    OdpowiedzUsuń
  23. Odważne kolory, pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kosmetyki z wyższej półki nie wszystkie mi odpowiadają. Wśród tanich można znaleźć dużo perełek i nie przepłacać. Podoba mi się fioletowa pomadka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Och co za żywe kolory :) Niestety ja się źle czuję w takich odcieniach. Zdecydowanie stawiam na odcienie nude.

    OdpowiedzUsuń
  26. Również zmieniłam kolory na jesień, pomadki i lakieru, teraz w kolorze wiśni.

    OdpowiedzUsuń
  27. All the shades are so perfect for fall!

    xoxo Rina
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. love Estee Lauder's lipsticks. these are gorgeous reds.

    OdpowiedzUsuń
  30. These lipsticks are beautiful!

    astylishlovestory@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. All beautiful products! The red of Shiseido is so Japan!

    akiko

    OdpowiedzUsuń