środa, 21 września 2016

Coat from SammyDress


                         Jesiennym niezbędnikiem w szafie kobiety jest płaszcz.Jako że nastały czasy gdy wszystko jest w modzie dozwolone tak i długość odzienia wierzchniego jest dowolna. Ja zasugerowałam się pokazami mody i wybrałam model do połowy łydki. Płaszcz znalazłam na stronie sklepu Sammydress gdzie możecie go zobaczyć tutaj. Kolorystyka w tym sezonie trochę się zmienia i dlatego zdecydowałam się na ciemno-szmaragdowy kolor.










                                                     Coat - click here

79 komentarzy:

  1. Fajny płaszczyk! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks dear :D

    You look fabulous as usual. I'm totally addicted to this kind of trench coats :o

    NEW OUTFIT POST | Vintage Street Style Bomber Jacket.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie, a kolor płaszcza zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz w bardzo ciekawym kolorze, lubię te długość, ślicznie wyglądasz...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor i prezentuje się o wiele lepiej niż w sklepie :) Powinni zamieć zdjęcia na Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mojego niskiego wzrostu pewnie źle bym wyglądała w takim płaszczu :( Za to ty wyglądasz przepięknie , zieleń to również twój kolor . Do tego spodnie które znowu wchodzą do mody . No po prostu WOW poklikałam w płaszczyk $22.67 ;)
    poklikasz u mnie na samym końcu postu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. perfect beginning of fall coat, when its not too cold out but you do need that extra layer :) love the colour, great choice!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszcz! Mam podobny, tylko czarny i bardzo go lubię. Ten kolor ma jednak w sobie to coś :) Na stronie nie wygląda tak ładnie, jak na Tobie! Świetna jesienna propozycja! Pozdrawiam serdecznie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the colour of your coat. Have a wonderful day!

    OdpowiedzUsuń
  10. It's so beautiful and I love that interesting shade. It makes such a nice contrast with you hair and skin tone :)
    Hope you're having a great day!

    fashionabejita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie wyglądasz:) śliczny masz płaszczyk:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O kochana, kobieta z klasą! Pięknie, lubię takie stylówy. Kliknięte.
    Będę wdzięczna za to samo u mnie.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. I love the color of your coat,
    xx
    Margot
    https://troughthepasturesofthesky.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylowy ten płaszcz! :)
    PS. Link kliknięty - poproszę o to samo i dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Looooove that coat.. looks like you belong in a movie! <3 - http://www.domesticgeekgirl.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny płaszcz! Podoba mi się jego kolor.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    [BLOG | INSTAGRAM]

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz fantastycznie, kolor płaszcza powala <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny elegancki jesienny plaszcz,świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. That's such a lovely coat, gorgeous design and really pretty colour for autumn x

    Beauty with charm

    OdpowiedzUsuń
  20. love this coat! ecspecially the specific color. thanks for sharing it! xx. gigi. www.gigikkitchen.com

    OdpowiedzUsuń
  21. love your coat!
    xoxo Gina

    new post
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  22. You look amazing!!!! Beautiful coat!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor. Uwielbiam ten odcień zieleni, jest niezwykle twarzowy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny! Uwielbiam ten kolor! Kojarzy mi się z morzem ^-^ Szukałam właśnie czegoś w tym stylu, więc zaraz sprawdzę go sobie na stronie :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo





    OdpowiedzUsuń
  25. ;D

    Lindo o look! Amei o casaco.

    Ótima quarta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. No kochana to jest look jaki kocham najbardziej. Płaszcz jest świetny, cena a właściwie przecena super - moja różowa bluzka kosztowała dwa razy tyle co ten płaszcz, a zdecydowanie wybrałabym płaszcz (no ale to inne sklepy). Kolor modny, piękny i Tobie w nim pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  27. such an elegant look dear!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    IG @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Love your coat. Chic look
    www.effortlesslady.co

    OdpowiedzUsuń
  29. Thanks my dear :D

    As I said yesterday I really want this trench coat :D

    NEW REVIEW POST | Dermacol: Make-Up Cover.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie fantastyczny kolorek - 22,67$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny płaszcz. Ten kolor bardzo mi do Ciebie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń

  32. Piękny kolor płaszczyka, bardzo twarzowy ;)
    Kliknęłam (22,67$)
    Mogę Cię też prosić o kliknięceie u mnie? ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Dear Alice, I love not only your coat, your blouse is super lovely, too!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Płaszczyk bardzo oryginalny, ma nietypowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialny kolor płaszcza ;)
    Bardzo fajny jesienny set ;)
    http://sylwiageorgiev.blogspot.com/2016/09/blackbohodress.html

    OdpowiedzUsuń
  36. you look ravishing- the ensemble is great!

    OdpowiedzUsuń
  37. Płaszcz jest w bardzo oryginalnym kolorze, świetnie komponuje się z całością.

    OdpowiedzUsuń
  38. LOVE the trench coat! The color is gorgeous. :)

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    OdpowiedzUsuń
  39. you Look Amazing:)
    Ola Linda, Adoreiiii o post:) Obrigada:) New:http://openklosetfashion.blogspot.pt/2016/09/beautiful-portofino-restaurant-with-sea.html#disqus_thread
    Instagram:@openklosetbykarina

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko mi się bardzo podoba bo idealnie pasuje tylko, że dla siebie wybrałabym krótszy płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. This is the perfect coat to style for fall. I absolutely love it!

    xoxo
    Rina
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  42. elegancko i bardzo stylowo. Ten płaszcz jest cuuuudny

    OdpowiedzUsuń
  43. I'm in love with your coat, a shade of blue so stylish!


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Długość zdecydowanie nie moja , ale kolor urzeka ! Spodnie tez mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  45. Lovely trench! Beautiful classic outfit for autumn!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  46. What a cool coat!
    I would love a long coat like it for this autumn and winter!!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam na jesień ten sam kolor, tylko jednak krótszy. Chyba lepiej czuję się w krótkich płaszczach.

    OdpowiedzUsuń
  48. You need to try :D She is excelent :D

    NEW TIPS POST | Choose the Best Eyebrow for your Face.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Podobają mi się takie płaszcze. Ale zastanawiam się czy ten materiał się bardzo mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się, więc trzeba uważać gdy się w nim gdzieś siada.Ogólnie materiał ten prasuje się bardzo dobrze ;-)

      Usuń
  50. Pięknie wyglądasz.... a ten płaszcz - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam takie płaszcze, a w Twoim przypadku dodatkowo ten nietuzinkowy kolor. Pięknie to połączyłaś z bluzką i spodniami. Klasycznie, ale inaczej :) super. Pozdrawiam już prawie weekendowo - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczny płaszczyk, bardzo podoba mi się jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Que maximo amei look maravilhoso, bom final de semana e obrigado pela visita
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  54. Piekny kolor!!!
    Ja jednak uparcie szukam idealnego bezowego trenczu :)!!! Jest to niebywale trudne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, mi się beżowy znudził i go komuś dałam...

      Usuń
  55. Nice coat!
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  56. you look so stylish and pretty! lovely styling! so elegant and classy..... The pairing of that black and white with blue is amazing....That blue trench is gorgeous!

    https://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  57. stunning.You look awesome
    Beautiful coat

    OdpowiedzUsuń
  58. Super nice coat and color !!

    www.FrankoDean.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Beautiful coat Alice!

    astylishlovestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń