piątek, 31 marca 2017

Black & Pink



                    Zdjęcia dzisiejsze są zgodne z naturą porywistego wiatru który wiał podczas tej sesji. Niestety, tego nie dało się przewidzieć i dlatego fotek jest mało, gdyż nie nadawały się do publikacji. Jak wiecie, mam słabość do mocnych kontrastów. Dziś połączenie czerni i ostrego różu. Oczywiście zamiast czerni mógłby być mój ulubiony kobalt ale zapewne niektórych  z Was rozbolały by oczy od oglądania ;-) Plisowaną spódnicę z rozcięciem połączyłam z bluzką mającą wykończenie rękawów  falbanami z koła.Życzę wszystkim zabawnego Prima Aprilis!!!!














97 komentarzy:

  1. Mam podobna różowa plisowankę ... Ups miałam ... Przełożyłam do skrzyni do sprzedania ;)
    Nabrzeże przypomina mi moje Verdun ;)
    Ładnie !
    Ja te bluzkę widziałabym do ołówkowej spódnicy - żółtej ?!?!
    Pozdrawiam Alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie do Verdun nie mam tak daleko ;-) Wybrałam maxi bo te falbany są tak strojne iż zaburzyły by mi sylwetkę w innej...a żółtą spódniczkę dałam komuś...Chyba za często robię porządki w szafie :-)

      Usuń
  2. Kochana wyglądasz zjawiskowo:) śliczną masz bluzkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech te wiatrzysko, z przyjemnością obejrzałabym więcej fotek, są takie radosne, stylizacja bardzo mi się podoba ale nie mam odwagi nosić takich kontrastowych zestawień :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, zalecam wprowadzanie kontrastowych dodatków-wtedy łatwiej można się przyzwyczaić ;-)

      Usuń
  4. Fantastyczne zestawienie zwracające uwagę!
    PS. W tej scenerii i z rozwianymi włosami, wyglądasz niczym główna bohaterka komedii romantycznej! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz. To wszystko takie zwiewne, że wiatr tylko pokręcił efekt. Uwielbiam ten kontrast kolorów i twoje buty, spódniczkę, bluzkę. Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam (

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome look!
    Have a nice evening!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, nigdy nie sądziłam że połączenie różu i czerni może się tak świetnie prezentować! Bardzo podobają mi się takie długie spódnice, ale jestem niska i nie wyglądam w nich zbyt dobrze :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wystarczą buty na koturnie i będzie dobrze :-)

      Usuń
  8. Ten róz spódnicy jest zajebisty, marzy mi się taka sukienka wtakim kolorze na komunie syna

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ona ma cudowny kolorek :) normalnie jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne połączenie tego różu z czernią - lubię takie kontrasty. :-) Ty jak zwykle - pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham tę stylizację. Kolor spódnicy obłędny! A te buty - rewelacja :) Bardzo ładnie się prezentuje całość! Zwłaszcza na tak zgrabnej i fotogenicznej Modelce!
    Pozdrawiam serdecznie! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączenie kolorów - genialne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz jakbyś tańczyła flamenco. Pięknie😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Absolutely love the vibrant color of that pleated maxi skirt. I'm really hoping to add more color into my life as a lot of my clothing at the moment is neutral =P.

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie! Trochę przypomina mi hiszpańskie klimaty i tancerki flamenco, być może przez te kolory i falbany ;) Uwielbiam plisowane spódnice!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna stylizacja :) Bardzo odważne połączenie kolorów, które bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello Alice, the black suits you perfectly well. You live in a very pretty town. Have a nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie, dla mnie wiatr dodał uroku :) Świetna jest ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglàdasz obłędnie kochana !!! Spódnica jak ta falbaniasta bluzka, cuuda <3 bardzo lubię falbany, dodają smaku całej stylizacji, cudne połączenie kolorów, no kochana a ten wiatr to po prostu mistrzostwo !!!! Przepięknie wszystko wyszło, sesja super, zdjęcia śliczne Alu :*** wiosna w pelni achhhh <3

    Udanego weekendu kochana :**
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu za tak miłe słowa :-) Wiatr faktycznie wprowadził trochę dynamizmu w te zdjęcia, życzę Ci równiez fantastycznego weekendu :-)

      Usuń
  20. Thanks a lot :D

    fantastic look my dear :D love your belt blouse <3 super cool!

    NEW BRANDING POST | When a BRACELET Has a Lot of Meaning.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  21. tengo una camisa muy parecida, y la falda es preciosa y el color me gusta un monton

    OdpowiedzUsuń
  22. Black and pink is a perfect color combination as for me. I love your sense of style. You look so classy and elegant. The skirt is fabulous. Very excited to have the same))

    OdpowiedzUsuń
  23. Love this outfit that skirt looks amazing on you.Also,love the shoes!!!



    elogiosamislocuras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna stylizacja, ta spódnica jest bardzo fajna...taka delikatna i w czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna stylizacja, jednak tym razem nie w moim guście. Pozdrawiam. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. You are so romantic when you wear this sort of clothing fantastic long skirt
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful skirt with a vibrant color!
    LA VEINE

    OdpowiedzUsuń
  28. kochana, zachwycam się Twoją spódnicą i butami - są po prostu czadowe! Promieniejesz :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  29. Really stylish look ) Thanks for sharing!
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  30. Przecudowna stylizacja ! Szczególnie buty skradły moje serce ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Amazing skirt and blouse! Very stylish outfit!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana wyglądasz zjawiskowo! Spódnica jest obłędna a w połączeniu z bluzką stworzyła bardzo kobiecy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kontrasty dla odważnej kobiety, dobrze Ci w tych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, prawdopodobnie niektórym wydaję się nieco ekscentryczna ;-)

      Usuń
  34. Great outfit Alice ;) Pink is a great fit with black and the long skirt is lovely ;) Enjoy the week-end!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/03/30/so-much-to-share/

    OdpowiedzUsuń
  35. Love the mix of black and pink... really stunning!
    Kisses

    TruccatiConEva

    OdpowiedzUsuń
  36. NO CO TY !!!! Te zdjęcia są rewelacyjne :) !!! Dawaj je tu wszystkie - chcemy więcej !!! Uwielbiam Twoje kolory - ten róż jest niewiarygodny,a bluzka z kloszowymi rękawami piękna. Spódnica bardzo wydłużyła sylwetkę, chociaż jest to zaskakujące, bo plisy od talii bywają ryzykowne. Ale Tobie udało się perfekcyjnie. Pięknej niedzieli - pozdrawiam serdecznie - Buziaczki - Margot :):) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego o plisach nie wiedziałam , dziękuję Margot :-)

      Usuń
  37. Fantastic! Have an amazing new week.


    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastycznie wyglądasz! Miłej niedzieli:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo udane połączenie! Genialnie wyglądasz w tej stylizacji ❤

    OdpowiedzUsuń
  40. Loving that skirt!

    Have a great day,
    -Kati
    Almost Stylish

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zestawienie tych dwóch kolorów - czarny podkreśla różowy kolor. Poza tym falbany na bluzce dają fajny efekt - takiej zwiewności.

    OdpowiedzUsuń
  42. you look stunning in this outfit! =)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    OdpowiedzUsuń
  43. Love the flowy skirt =o)

    https://dreamofadventures.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. nice outfit! I love this skirt
    www.treschic.fashion
    @mariajosegomezverdu

    OdpowiedzUsuń
  45. Such a lovely skirt !
    I love this bright color.
    xx,
    Margot
    https://troughthepasturesofthesky.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładna stylizacja, takiej spódnicy bym sama nie założyła, ale buty jak dla mnie świetne ;>

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne, wyraziste zestawienie kolorów :-) Sesja cudna! Jak z okładki magazynu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  48. Black and Pink is a nice color combo. Love your outfit Alice and a happy new month to you.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    OdpowiedzUsuń
  49. Always beautiful dear! Love the color combination <3
    The Fancy Cats

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny kolor spódnicy, bluzka też świetna, mam niesamowicie ciekawe rękawy. Pięknie wyglądasz.
    Wiatr często przeszkadza w robieniu zdjęć /dzisiaj u mnie też wiało/.
    Pozdrawiam wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie wyglądasz :) Genialna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Thanks a lot :D

    you look fabulous as usual :D your sandals are perfect

    NEW WISHLIST POST | Spring Clothing Favs + Weekly Mood Board to Inspire <3
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Black and pink.....always a good idea!!!
    Kisses
    Marta

    www.lagattarosablog.it

    OdpowiedzUsuń
  54. Ostatnio zachorowałam na te wszystkie plisowanki i sama mam podobną :)
    Świetnie wyglądasz!
    Miłego poniedziałku!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Plisowana spódnica jest świetna! Z czarnym współgra idealnie. Udanego tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. The sandals are so pretty and the best match for the delicate skirt and blouse.So pretty! xx
    Coco and Jeans by Marisa x My Instagram x My Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  57. amazing outfit! I Love this skirt
    kiss
    admaiorasemper.website

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękna stylizacja! Te rękawki są urzekające ♥
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. This is so good dear!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  60. this blouse is so beautiful! love this look

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Very nice pics! Have a lovely Day! 🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  62. Dear Alice, you look really beautiful with your pleated red skirt and I like how you styled it! Have a wonderful week!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny zestaw! Bluzka bardzo ładna, super te rękawy!

    OdpowiedzUsuń
  64. Such a great look and I love the skirt!

    Ann-Marie | http://facetocurls.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Osobiście nie jestem fanką aż tak długich spódnic, ale Ty wyglądasz w swojej rewelacyjnie! Poza tym bardzo podoba mi się Twoja bluzka z falbaniastymi rękawami, dzięki którym bluzka sama w sobie nie jest nijaka, tylko przyciąga wzrok:)
    PS: Co do Twojego pytania to nie musiałam płacić cła, pewnie dlatego, że jak zwykle sklep internetowy zaniżył wartość tego, co wybrałam.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo zwiewnie i lekko :) Cudowne rękawy ma bluzeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. spódnica ma pięny kolor, a bluzka super rekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Belle tenue, nous aimons ;-)
    Céline & Philippe

    OdpowiedzUsuń
  69. Wow!!! Istne szaleństwo! Jestem pod wrażeniem, bluzka, buty, spódnica no i zdjęcia!!! Super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ach, ale piękna jest ta bluzeczka, a w połączeniu z tą spódniczką to już prawdziwa rewelacja! :) Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Super zwiewnie... i te rękawy... bajka! :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Czarująca wygladasz.Stylizacja cudo!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękna kreacja. Ostatnie zdjęcie jest mega cudne ❤

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękna spódniczka <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń