poniedziałek, 20 marca 2017

Milly Bridal



                  Sezon na śluby i inne ważne imprezy zacznie się niespełna za miesiąc. Niektóre kobiety są niezwykle zapobiegliwe i zamawiają sukienki na rok przed imprezą. Potem u wielu z nich pojawia się problem z początkowymi wymiarami, niektóre kobiety przybierają na wadze a inne znów drastycznie chudną.Przed moim ślubem miałam taki właśnie problem , spadłam w dół o cały rozmiar..Nie jestem zwolenniczką tak wczesnego zamawiania sukienek gdyż sama po sobie wiem, że w ciągu roku dany, zamówiony model znudziłby mi się albo znalazłabym w międzyczasie coś znacznie ciekawszego...
Dziś przedstawiam Wam mój faworyt, sklep, który spełni oczekiwania nawet najbardziej wybrednej damy. MillyBridal- bo o tym sklepie mowa, ma niesamowicie szeroki asortyment. Począwszy od sukien ślubnych, wieczorowych , studniówkowych. Są tam kreacje dla każdej grupy wiekowej, dla matek panien młodych czy nawet dziewczynek sypiących kwiatki. Suknie wykonane są z pięknych materiałów takich jak koronka, tiul czy satyna.Fasony są niebanalne, począwszy od głębokich dekoltów, jednoramiennych kreacji,wbudowanych gorsetów, pięknych, koronkowych trenów skończywszy na sukienkach koktajlowych. Dziewczynom ,którym marzy się suknia księżniczki, znajdą na pewno tutaj swoją ulubiona gdyż wybór jest naprawdę ogromny, możecie je zobaczyć w White Bridesmaid Dresses .
Sklep  ten  jest miejscem bardzo wielu inspiracji, oglądając jego strony nie mogłam ukryć swojego zachwytu. Oprócz sukien oferuje również niezbędne dodatki na wielkie wyjście: welony, kapelusze, torebki, rękawiczki,halki, ozdobne, haftowane paski,biżuteryjne spinki do włosów. Jeśli szukacie oryginalnych butów do swojej sukni na pewno nie zawiedziecie się,gdyż gama kolorystyczna , wysokość i kształt obcasa jest bardzo zróżnicowana.
MillyBridal organizuje w tej chwili wyprzedaże niektórych  bardzo atrakcyjnych modeli, są tam sukienki krótkie jak i długie.Wygodną opcją na ich stronie internetowej jest możliwość wyszukiwania kreacji w Waszym ulubionym kolorze-bez błądzenia po sklepie. Również jest możliwość wyszukiwania wg długości ,gdyż zdaję sobie sprawę iż nie każda  kobieta czuje się komfortowo w długiej sukience. Tak więc zapraszam Was serdecznie do sklepu MillyBridal.




                                                 Ivory lace dress- price here




                                                       Strapless dress - price here



                                                        A-line dress  -   price here




                                                       Prom dress - price here




                                                          Two piece dress- price here

58 komentarzy:

  1. Przepiękne suknie, bajkowe <3
    Mnie akurat temat już nie dotyczy :) ale uwielbiam je oglądać :P

    Pozdrawiam Alu :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz mnie też nie, ale obydwie mamy córki :-)

      Usuń
  2. Thanks a lot :D

    nice sellection of dresses :D

    NEW REVIEW POST | Avène Cleanance Mat: Mattifying Emulsion.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem jeszcze przed i chętnie zobaczyła bym twoją suknie jaką miałaś :) znając mnie jak kiedyś będzie to dla mnie temat to suknie kupię na ostatnią chwilę :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja była w kolorze bieli z domieszką kości słoniowej i zdobiona czarną gipiurą.Dopasowana jak ta druga na górze, z regulowanym trenem :-)

      Usuń
    2. uuuu to musiała być mega;D

      Usuń
  4. Great post dear, nice dresses! :)
    kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2017/03/new-hair-color.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sukienki. :-) Bardzo podoba mi się ta przedostatnia z czarną górą. Sukienka marzenie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suknie jak z bajki. W wolnej chwili zobaczę sobie co tam jeszcze mają :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne suknie, ach teraz jest w czym wybierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o ludu ale zjawiskowe kreacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jak z jakością tych kiecek, ale na foto wyglądają przepięknie <3
    Miłego poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. amazing dresses!

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz można wybrać przepiękną suknię do ślubu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Looks very interesting) Amazing dresses )
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  13. Suknie prezentują się przepięknie, najchętniej kupiłabym wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely dresses! Especially the classic white dress. :)

    Kathy's delight / Instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam zielonego pojęcia, gdzie zakładałabym tak strojne sukienki. Ale już samo patrzenie na nie powoduje, że z każdą minutą coraz bardziej jestem się w stanie zakochać w takich propozycjach! Jak dla księżniczki!
    Pozdrowionka serdeczne! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne suknie, można poczuć się jak w bajce...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! What a wonderful dresses, dear!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  18. Bonjour Alice. Happy Spring, my dear :) Hope you are coming soon to my city... My favourite is the two piece dress...so chic :)

    OdpowiedzUsuń
  19. My pick goes to the ivory lace dress! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing dresses, so refined!
    xxx
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, faktycznie brzmi ciekawie, poza tym fajnie, że można tam wyszukać sukienki według ich długości :) Pozdrawiam Cię, Alu ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne sukienki, poklikałam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Theses dresses are really beautiful !
    Thanks for sharing this shop.
    xx,
    Margot
    https://troughthepasturesofthesky.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. The strapless dress is too gorgeous! I like the transition color, so dramatic, if there's another color, I think it would be so nice! :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |FACEBOOK| |INSTAGRAM|

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks a lot :D

    nice sellection my friend

    NEW DECOR POST | Decorating Your Home For Spring.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastic dresses! Very excited to have one of them Thanks for inspiration dear.

    OdpowiedzUsuń
  27. beautiful dresses!

    www.modaodaradosti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. I love all sort of dress so romantic
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  29. Na duże wyjście warto zainwestować w dobrze dobrana kreację. Widzę, że większość sukien jest bardzo oryginalna. A ja lubię oryginalne rzeczy nosić!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku, te suknie są przepiękne! Wyglądają dosłownie tak, jakby zostały wyciągnięte z jakiejś powieści o księżniczkach <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  31. Really cool post! Nice dresses!
    Have a nice day!
    kisses
    Dili
    In love with suede coats? Then take a look here: http://www.milanotime.net/suede-coat/

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne mają sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Hi dear!
    Nice dresses ☺️
    Have a nice week💋✨

    Elena de Somniare Aude blog

    OdpowiedzUsuń
  34. I love this site beautiful dresses
    kiss
    admaiorasemper.website

    OdpowiedzUsuń
  35. O rany ta strona faktycznie ma całą gamę pięknych sukienek. Pierwsza , którą umieściłaś to mój faworyt- cos cudownego :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne sukienki! Jednak moim zdaniem, najładniejsza jest tradycyjna, biała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja póki co czekam na pierścień mocy ;p Więc do wesela jeszcze daleko ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja już mam idealną sukienkę:) którą moja mama bedzie szyć:) ale to jeszcze za jakiś czas:)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne - idealne na śluby i takie tam ;) . Pozdrawiam - Margot :) :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne. Każda kobieta w takiej suknie na pewno poczuje się piękna.

    OdpowiedzUsuń
  41. Sklep idealny dla mnie bo jeszcze przede mną ten najważniejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń