poniedziałek, 17 lipca 2017

Floral embroidered top



    Po raz pierwszy w historii mojego bloga pokazuję się w odcieniach zieleni wojskowej. Z początku kolor ten podobał mi się na innych ale ja go nie miałam odwagi założyć.Do czasu oczywiście. Postanowiłam ujarzmić trochę ten wojskowy styl oraz kolor. Z pomocą przyszła  koszulka ze sklepu Zaful z haftowanym kwiatem, która zainspirowała mnie aby połączyć to z czerwienią. Dla zabawy założyłam również okulary z niebieskimi szkłami aby nie wszystko było takie oczywiste.










                                                         
                                                                        T-shirt- price here
                                                                    Sun glasses- price here


45 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :) bardzo ładnie Ci w tych kolorkach :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zanim przeczytałam wpis, patrzyłam na zdjęcia i pierwsze co mi przyszło na myśl to Wojsko :) jednak dobrze trafiłam, taka kolorystyka również jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks a lot :D

    OMG so fabulous. Totally in love with mixed colors. Perfect tee :D

    NEW GET THE LOOK POST | WHAT TO DRESS ON SUMMER NIGHTS / 3 WAYS!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  4. loving how you incorporated all of these key summer trends in one look! Love the top but those shoes are AMAZING!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taką zieleń, mam kilka rzeczy w tym kolorze. I wlasnie łączę ja z czerwienią. Chcę taką koszulkę🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka bardzo mi się podoba... No i te buty!
    Super stylizacja! :)
    Pięknie wyglądasz, jak zwykle zresztą :)
    Pozdrawiam ciepło :) megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również lubię czasem założyć coś w takich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te veo genial..espero que estés bien,,,un saludo desde Murcia.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz cudownie,ten t-shirt jest boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. what a great look!! love this shirt.

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastycznie wyglądasz:) świetne masz spodnie i okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna ta koszulka! Mimo tego, że kolor nie w moim guście to bardzo podoba mi się naszyty, haftowany kwiat - jestem wielką fanką tego motywu <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  13. Zieleń bardzo ładna, chociaż muszę przyznać, że mam niewiele rzeczy w tym kolorze ;)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, wyglądasz obłędnie w tej zieleni, bardzo podoba mi się ten styl na Tobie. Dodał Ci charakterku. Super.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love some military styling. Stunning outfit sear. Love how you have styled it.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze Ci w tym kolorze, fajna bluzka, ładnie połączona ze spodniami.
    Sama osobiście nie przepadam za tym kolorem. Świetnie wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  17. What a good taste you have, I am an example of your style, I love your selection today.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ci fajnie w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  19. As usual great post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz kochana! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello,

    Wow, so beautiful !

    Sarah, https://sarahmodeeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello Alice, I like the mix of greens - works well.

    OdpowiedzUsuń
  23. Elegancko, kobieco ale z pazurem dzięki tym militarnym akcentom, bardzo podoba mi się taki miks! Fajna koszulka (19.99$) i czaderskie okulary (5.49$)

    OdpowiedzUsuń
  24. You look great in this outfit :) xx

    OdpowiedzUsuń
  25. You never fail to amaze me Alice, another great look!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  26. this post is amazing :)
    kisses!

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  27. Incredible colors my dear military green is beautiful

    OdpowiedzUsuń
  28. I love that you styled this top with those tailored pants and those pretty red slip-ons! Such a cute look!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I like this look, the pops of red in the shoes and lippy soften it all up a bit.

    ♥ Paula Shoe Fiend.
    http://shoe-fiend.blogspot.co.nz/

    OdpowiedzUsuń
  30. I like your outfit, but what makes me impressed is that pop color of the red chunky sandals, it makes your look more stunning, love whole look anyway <3

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |FACEBOOK| |INSTAGRAM|

    OdpowiedzUsuń
  31. You look so cool, Alice!
    The red embroidery is passionate!!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  32. I love military green and these pieces made me sigh! I´m also in love for the mules! Superbe! xx
    Coco and Jeans by Marisa x My Instagram x My Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny luzak . Rewelacyjne buty

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastycznie wyglądasz w tych okularach !!!. Podobnie jak TY nie jestem zwolenniczką wojskowej zieleni, ale masz rację z tym kwiatem i czerwonymi klapkami całość zmieniła charakter i wygląda super. Nawróciłaś mnie hahahah ;) Buziaki - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń