piątek, 28 lipca 2017

Let's enjoy summer


                  Aż trudno uwierzyć że czas płynie tak szybko a połowa najulubieńszej pory roku wszystkich ludzi jest już za nami. Staram się nie myśleć jeszcze o jesieni choć wiem ,że niektóre panie myślą już o garderobie na nowy sezon. Aby trzymać umysł w pionie wybrałam , tym razem ze sklepu Rosegal , propozycje które przykuły moją uwagę. Dajcie znać czy podzielacie mój wybór ;-)
       Jeśli decydujecie się na zakupy w tym sklepie to chciałam Wam udostępnić promocyjny kod, dzięki czemu zakupy będą jeszcze tańsze :  Rosegalxie



                                                        Mules - price here




                                                            Sandals- price here



                                                    Trench coat - price here



                                                           Off shoulder dress- price here



                                                        Polo T-shirt - price here


29 komentarzy:

  1. Thanks a lot :D

    love all choices, but my fav pieces are the second sandals and long blue trench coat :D

    NEW TIPS POST | Build Your NEUTRAL MAKEUP KIT at a LOW PRICE :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza sukienka mnie zachwyciła :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne sandałki na słupku :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Haftowane sandałki i sukienka z dekoltem carmen to moi ulubeńcy! Przepiękne są <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są te haftowane buciki i bluzeczka w zielone motywy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby więcej takich letnich propozycji. Zapowiadają się naprawdę fajnie.
    Nigdy nie miałam z nimi do czynienia, ale wydaje mi się, że by mi odpowiadały. Zwłaszcza te kwiatowe wzory.
    Lubię tego typu propozycje.
    Pozdrawiam! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haftowane buciki - cudowne! <3
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne propozycje, szczególnie pierwsze buty wpadły mi w oko :) pomagam $37.88x2;21.33;17.44;14.62

    OdpowiedzUsuń
  9. Great pieces. I like the first dress. :)

    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  10. You always pick the best things! I especially like the sandals and the green top. So cute! :)
    Happy weekend!

    fashionabejita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza sukienka śliczna i sandałki w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Those shoes are amazing! Nice post, dear (:

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm... tym razem jakoś nie w moim stylu te rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  14. How are you Alice? Hope everything is going well.
    FABULOUS PICKS!!! LOVE THEM ALL!
    Have a fabulous weekend ahead!
    Much love, Len
    http://www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń
  15. One really starts to wonder where time has gone. This are such lovely picks Alice. The blue one is so beautiful.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fabulous selection, love the 2° so much
    new post on my blog <<< Edreams travel report >>>
    have an happy day
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. Great wishlist dear! Really amazing!
    Нave a nice weekend!

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing suggestions! I love the pair of sandals <3
    The Fancy Cats

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne rzeczy, poklikałam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks a lot :D

    you have an awesome sense of style. love it :D

    NEW FASHION POST | What To Dress In VERY HOT SUMMER DAYS :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful picks!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  22. Piknie haftowane buty i sukienka ;) 37,88 17,44 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka z pierwszego zdjęcia oraz sandałki na grubszym obcasie z haftowanym motywem kwiatów, są naprawdę wspaniałe i chętnie bym je nosiła! Wydają się idealne na lato - mam nadzieję, że jego druga połowa będzie upływać wolniej :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne rzeczy, wszystko bardzo mi się podoba, klik: 37.88; 37.88; 21.33; 17.44; 14.62:)

    OdpowiedzUsuń