czwartek, 27 lipca 2017

Something new ;-)


       
                 Dziś przedstawiam Wam listę nowości ze sklepu Zaful. Skoncentrowałam sie na sukienkach , gdyż przeważnie latem ubieramy ich najwięcej. Choć połowa sezonu już za nami ,nadal chcemy zaskakiwać czymś nowym i ten sklep wychodzi na przeciw naszym oczekiwaniom.
Jeśli chcecie zrobić zakupy w tym sklepie zachęcam Was do użycia promocyjnego kodu Zafulxie10  dzięki któremu uzyskacie dodatkową zniżkę.





                                           Leaves print dress- price here




                                                        Midi dress- price here




                                                         Bodycon dress- price here




                                                  Off shoulder dress - price here


31 komentarzy:

  1. Thanks a lot :D

    ohn sweetie, the first dress is amazing :D

    NEW DIY POST | DIY 2 EASY POPSOCKETS: THE BEST PHONE ACCESSORIE :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w liście jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne sukienki! Najbardziej podoba mi się ta z pierwszego zdjęcia ponieważ jest bardzo zwiewna i taka delikatna - dokładnie w moim stylu :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne ubrania, pomagam - 17,99$, 21,25$, 20,98$ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love these pretty dresses, Alice! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia sukienka była by fajna w białym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. The collection of these dresses is wonderful, dear Alice! Enjoy the rest of this week :)
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Adorable selection! Thanks for inspiration dear.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne sukienki, ale jak dla mnie ostatnia najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienki, to jest coś co uwielbiam :)bardzo ładne wybrałaś Kochana :):*** pomagam $17.99;20.53;21.25;20.98

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta z liściastym wzorem jest bardzo ładna. :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. These dresses are so pretty, I especially love the first one! Have a great week, xo
    http://www.hollylovespaul.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Naprawdę ciężko się oprzeć tym sukienkom.
    Rewelacyjnie się prezentują.
    Nie pozostaje nic innego jak tylko się na którąś skusić!
    Pozdrawiam ciepło! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for the interesting post! Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  15. That first dress would be perfect for my upcoming trip to Hawaii. Love your picks as per usual babe!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są piękne, ale ta druga skradła moje serce👍

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi ostatnio Zaful zaproponował współpracę :) Choć ubrania mają bardzo ciekawe, bo spodobała mi się większa część to jednak odmówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnia sukienka skradła moje serducho w każdym kawałku, jest idelana <3
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. amazing dresses, I want them all.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam sukienki, latem noszę je prawie non-stop:)
    klik: 17.99; 20.53; 21.25; 20.98;

    OdpowiedzUsuń