sobota, 22 lipca 2017

Yellow maxi dress


   Dziś coś zupełnie z innej bajki. Rzadko ubieram długie sukienki bo nie wysoka ze mnie osóbka. Oczywiście obcasy w tym pomagają ale największy problem stanowi długość sukienek które po prostu trzeba skracać. Moja bratowa(najlepsza krawcowa na  świecie) mieszka daleko ode mnie i nie mam do kogo latać z poprawkami.
        Postanowiłam jednak zaryzykować i ze sklepu Gamiss zamówiłam długą , letnią kreację . Jak widać długość jest w sam raz :-) Uszyta jest z cienkiego i zwiewnego materiału w kolorze żółtym w biało brunatne wzorki. Dekolt jest w stylu Carmen,rękawki zdobią falbanki, w pasie bogato marszczona. Przyznać się muszę że chodzenie w długiej i zamaszystej kiecce daje ciekawe odczucia.










                                                            Maxi dress- price here


36 komentarzy:

  1. Sukienka w strzał w 10, jest cudna a kolor podoba mi się a uszycie takiej sukienki to ogrom pracy. Super długość :)Również mam mało długich spódnic sukienkę i myślę nad zmianą garderoby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks a lot :D

    love your fresh combo :D so cool!

    NEW WISHES POST | OMGGG Beauty NEWS to TRY NOW!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jaka kreacja :) Nieziemsko wyglądasz :) Bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooowwwale cudowna sukienusia, uwielbiam takie maxi , wyglądasz uroczo :):***klik

    OdpowiedzUsuń
  5. I think long dresses would suit you well as it appears so in this instance. Very nice.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia i Ty na nich jak ujęcia z jakiegoś filmu :) 20.69 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka, kolor i fason bardzo ciekawy. Z pewnością dobrze sprawdzi się w te wakacje :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. wow- wyglądasz bajkowo w tej sukience :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna kreacja. Przywodzi na myśl okres baroku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka świetna, ale buty <3 <3 są meega :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz! Kojarzy mi się z Matką Naturą albo z Panią Wiosną 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie Ci w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to dobrze, że zaryzykowalaś bo wyglądasz przecudnie! Kolor bardzo ciekawy i cena jak na tak modny fason niewysoka. Wspaniałe zdjęcia, sukienka w ruchu prezentuje się znakomicie.




    OdpowiedzUsuń
  15. You look Great! Thanks for sharing!
    👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz. Śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ale masz śliczną sukienkę;) cudownie Kochana wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ta sukienka jest zjawiskowa! Coraz bardziej kusisz mnie, żebym w końcu coś kupiła bo ostatnie stylizacje które pokazujesz, bardzo mnie urzekły :)) Na co dzień nie noszę żółtego koloru, ale w tym wydaniu jest świetny i mogłabym zrobić wyjątek :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, cudowna jest ta sukienka! Ja bardzo lubę maxi, ale mam problem odwrotny, zwykle są na mnie za krótkie ;) A lubię właśnie takie prawdziwe maxi jak Twoja:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie żółte ubrania, zawsze prezentują się z takim "uśmiechem" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. What a beautiful maxi dress, you look great!

    OdpowiedzUsuń
  22. that dress fits you really good dear
    kss
    =)
    New post in my Lifestyle Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. You look absolutely great! Amazing and very lovely dress!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gosh, that's a beautiful dress, Alice! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. Alicjo wyglądasz zjawiskowo w tej sukni!!! Oczu oderwać nie mogę!!! Takie kreacje robią zawsze na mnie olbrzymie wrażenie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Such a perfect maxi dress¨! You look fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  27. Alicjo wyglądasz bajecznie w tej sukience :) Zachwycam się :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Super sukienka !!!!!!!!!!! Te zdjęcia pokazujące jak bardzo jest zwiewna i lekka !!!!!!! . PIĘKNIE :))))))) Buziaki roztańczona dziewczyno - Margot :)))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja natomiast jestem wysoka, spoko ponad przeciętną, i też mam problem z długościami, tylko odwrotny ;) Śliczna sukienka, super letni ciuszek

    OdpowiedzUsuń