piątek, 15 września 2017

Autumn dresses


  Jesienne sukienki nie muszą odzwierciedlać klimatu tej pory roku. Wiadomo ,iż kolorystyka ich jest trochę ciemniejsza ale nadruki w kwiaty , grochy czy gwiazdki  potrafią pięknie ożywić nawet czarny materiał. Dzisiaj chciałam Wam pokazać zaledwie namiastkę takich kreacji ze sklepu Zaful, mam nadzieję , że spodoba się Wam to co wybrałam.
Więcej sukienek z długim rękawem znajdziecie pod hasłem Black long sleeve midi dress.




                                                      Oriental print dress - price here





                                                       Polka dot dress- price here




                                               Floral mini dress - price here




                                                    Floral dress  - price here


36 komentarzy:

  1. Śliczne sukieneczki, widzę że kwiatki królują :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne propozycja :) Wszystkie bardzo mi się podobają, ale najbardziej przedostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu przepiękne sukienki.
    Najbardziej podoba mi się ostatnia.
    Urocza!
    Pozdrowionka :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm in love with the 2º dress!

    https://filipa-goncalves.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty jesienią ? jestem na mega tak !! <3 <3
    uwielbiam je nosić, więc tym bardziej się cieszę, że będą nadal wiodły prym :)
    ta druga sukienka jest świetna i ten rozporek no no <3

    P.S. chyba więc będę musiała moją małą od początku przyzwyczajać do różnych "sufitów" :P hehehe

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje, jak dla mnie jesienią i zimą może królować wszystko co kolorowe, a sukienki są mega :) poklikane wszystko :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks a lot :D

    in looooove with the second my dear

    NEW REVIEW POST | The First Time I Did: EYEBROW THREADING.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w Floral Mini Dress, piękna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne te sukienki w kwieciste wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Yeah, it's time to choose autumn dresses. I love your choice dear. Cool selection.

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię motyw kwiatków;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I'm so excited that Autumn is here. These are lovely dresses.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dear Alice, the autumn dresses you show here are wonderful! Enjoy this weekend <3
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo, bardzo podobają mi się takie kwiatowe sukienki na jesien jak np. ta ruda (24,99$) w niebieskie kwiaty. Z takimi sukienkami jesień jest o wiele piekniejsza :D Świetne typy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I really want the second one my dear <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta pierwsza sukienka jest boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się wybrane przez Ciebie sukienki, kocham kwiatowe motywy na tkaninach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love all dresses!
    Have a happy weekend..
    https://nairgraphies.com/blog/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne propozycje najbardziej przypadła mi do gustu ta w grochy, jest fantastyczna i taka zwiewna, już się nad nią zastanawiałam, a cenowo jest z pewnością warta zakupu. Ceglana mini w niebieskie kwiaty tez super, tez niezła cena i ma bardzo ładny kopertowy fason.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne sukienki. Co powiesz na wzajemną obserwację https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. As usual interesting post! Thanks for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza (23.49) i druga (23.02) są po prostu obłędne, ale wszystkie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne :)))) Super wybór :)) Kisses - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja juz nowa jesienna kupilam ;)

    OdpowiedzUsuń