piątek, 29 września 2017

Red beret



          Czerwień jest hitem tegorocznej jesieni. Projektanci proponują nam total looki w tym kolorze. Jednakże kolor ten jest tak intensywny iż nie zawsze jest zbyt dobrze odbierany, niektórych bardzo drażni.Dlatego też złagodziłam dzisiejszą stylizację kraciastym płaszczykiem. Poza tym nie chcę się nikomu kojarzyć ze świętym Mikołajem ;-)
          Jednym z najpopularniejszych damskich nakryć głowy tego sezonu mają być berety. Co prawda na francuskich ulicach jeszcze żadnej kobiety w nim nie widziałam ale za to w sklepach jest ich sporo. A Wy jakie nakrycie głowy wybierzecie w tym sezonie?








33 komentarze:

  1. Very nice dress!!!
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony zawsze był u mnie hitem, w każdym sezonie :) A beret myślę, aby samemu uszyć, poszukam jakiś fajny print lub jednolitą tkaninę, beretu brak w mojej szafie :) Twój jest uroczy pod względem koloru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks a lot :D

    the tartan overcoat is amazing :D so trendy combo :D

    NEW BRANDING POST | My FIRST FASHION SHOW: GIO RODRIGUES Wedding Dresses 2018 :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, bardzo lubię czerwony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za beretami, nawet mogę powiedzieć, że ich nie lubię, ale Ty wyglądasz w nim świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz cudownie, 100 % paryskiego szyku. I nawiązanie do stylu lat 40-tych, kóry uwielbiam. Sama mam dwa berety i jesienią je noszę, kiedy jest troszkę chłodniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. to prawda, czerwień ma królować jesienią. Piękny kolor, bardzo Ci pasuję, bo nie każdemu pasuje. Mi na przykład nie pasuje. Ślicznie wyglądasz.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne połączenie czerwieni i szarości. http://erramood.blogspot.com/2017/09/peleryna-z-kapturem.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. que falda mas bonita, y el rojo se lleva mucho, tus zapatos son divinos tambien

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super stylizację wyczarowałaś :) przypomniałaś mi, że kiedyś w młodzieńczych latach też były modne berety i uwielbiałam w nich chodzić, muszę się od nowa na jakiś skusić :) :***

    OdpowiedzUsuń
  11. You are so on trend with this whole outfit babe! I love the jacket and the red. Also digging the addition of the beret. All so chic!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny styl lat 40 :) U mnie zawsze cieplusia czapka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. thanks sweet friend :D

    have a nice weekend with cool inspo <3

    NEW COOKING POST | DELICIOUS: Carrot Cake and Citrus Fruits :P
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasuje do ciebie taka stylizacja :) ja np uwielbiam kolor czerwony i często się w takim noszę, ogólnie lubię w sumie chyba wszystkie kolory :) Jeśli chodzi o samo nakrycie to ja nie noszę nawet w zimie bo mnie zawsze skóra głowy swędzi :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow!! Wyglądasz pięknie <3 Cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czerwień - to zdecydowanie mój kolor i cieszę się bardzo, że wraca do łask!

    OdpowiedzUsuń
  17. O, z tego co widzę to ta stylizacja jest totalnie jesienna i muszę przyznać, że wręcz mnie oczarowała! Podoba mi się zarówno zestawienie kolorystyczne, jak i nakrycie głowy w mocnym czerwonym kolorze, który przyciąga wzrok i dodaje energii reszcie :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  18. How beautiful! Lovely color and skit, fantastic coat and beret! You always look very classy! Hope you have a nice weekend!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna kombinacja,super beret :)

    OdpowiedzUsuń
  20. This is such a great look! I really love this coat!

    OdpowiedzUsuń
  21. cudownie wyglądasz w tym berecie;) piękna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi Alice, This look is so pretty! Love the checked pattern of the coat! xx
    Coco and Jeans by Marisa x My Instagram x My Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham czerwień, a ten zestaw jest po prostu fenomenalny! Spódnica cudna, zestawienie kolorów świetne i ten beret - idealny dodatek do całości:) Przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się ten czerwony trend i w całości i przełamywany, jak u Ciebie ☺ Super zestaw, energetyczny, nowoczesny, a zarazem klasyczny ☺ Świetnie Ci w berecie ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Berety uwielbiam, bez względu na modę i zawsze w nich chodzę, zmieniam najwyżej sposób włożenia. W tym czerwonym wyglądasz jak rasowa Francuska :))))) Super - kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  27. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń