wtorek, 26 września 2017

Metal ring bag


     Szarości są nadal na topie, jednak aby nie było monotonnie wprowadziłam do mojej stylizacji niebieski akcent w postaci spódnicy. Nie o niej jest ten post ale o torebce ze sklepu Gamiss. Koła na torebkach są wszechobecne dlatego skusiłam się na taki model. Jest na pasku, którego długość można regulować a jej popielaty kolor pasuje praktycznie do wszystkiego. Buty które mam dziś na sobie a raczej skarpetko-kozaki są świetną opcją na suche i chłodniejsze dni .











 Gamiss jest sklepem który oferuje swoje produkty w bardzo niskiej cenie , na dodatek przy użyciu kodu promocyjnego GamissXie10 zakupy można zrobić jeszcze taniej ;-)

                                                       Jumper- Mango
                                                       Skirt - H&M
                                                       Shoes- Zara
                                               CROSSBODY  BAG - PRICE HERE


54 komentarze:

  1. Stylizacja Super ja uwielbiam szary sama kupiłam sobie Teraz narzutkę oczywiście szarą i tenisówki szare, łącze je z granatowymi dżinsami i czarną torebką a bluzeczki różne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka bardzo ładna, ale muszę też wspomnieć o stylizacji - jest bajeczna :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look, bardzo podoba mi się spódniczka, jedynie buty mnie nie do końca przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello,

    Oh, lovely bag !

    Sarah, http://www.sarahmodeee.fr/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam szary a te buty to totalny odjazd. Wyglądają zjawiskowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szarości zawsze na topie, przynajmniej dla mnie.Świetna spódniczka. Pięknie wygladasz. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz pięknie :) ładnie połączyłaś szarość z niebieskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie:), ja lubię bardzo szarości to zestaw dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam szarości. Pięknie połączyłaś je z niebieskim :) Cudownie wyglądasz Alu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tym szarym swetrze, jak i w ogóle w całej stylizacji. W prawdzie do mnie taki mocno niebieski kolor, jaki ma spódniczka raczej by nie pasował, ale u Ciebie prezentuje się naprawdę świetnie :)


    Zapraszam na koreańskie rozdanie u Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  11. wow Kochana wyglądasz fenomenalnie;) spódnica jest przepiękna;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja Kochana, uwielbiam Cię w takiej stylizacji, to coś zdecydowanie dla Ciebie, kobieco, zalotnie, dasz facetom do myślenia haha :D super :***$6.42

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, się torebka zdecydowanie nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szarości bardzo lubię ale z niebieskim jeszcze ładniej się prezentują.
    Świetny zestaw, torebka super...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek jest zachwycający. Prosty w formie, a przykuwa uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam spódnice o takim fasonie, sweter i torebka (6.42) też świetne, piękny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka super uzupełnia tą stylizacje a sklep znam i jestem zadowolona z rzeczy od nich .

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak pieknie! Te kolory są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja aż sama tak bym się ubrała

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam szarości a ta spódniczka ma bardzo ciekawy fason, tylko jak to ja zaraz coś był jej zmieniła taki uraz zawodowy hehe - A buty super, choć nie wiem czy to długie skarpety czy to cały but ? Świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest cały but, tzn.są to szpilki które mają doklejone skarpety od spodu ;-)

      Usuń
  21. świetna kobieca stylizacja- zakochałam się na maksa w torebce

    OdpowiedzUsuń
  22. que moderna vas hoy y tu bolso es precioso

    OdpowiedzUsuń
  23. co nie zmienia faktu ze spodnica tez swietna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie jesienne stylizacje :)
    Podobna spódniczka bardzo kusi mnie od dawna.
    Kupiłabym chętnie.
    Pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja! Uwielbiam szare kolory, więc zauroczył mnie sweter i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne buty, bardzo ładnie grają z nogą. Śliczny kolorek spódniczki - bardzo modny w tym sezonie :d
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. That blue skirt is so pretty! Love the intense colour! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  28. I loved your outfit! This skirt is amazing, such a great color! You look amazing, as usual!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  30. You look super cute and comfy! I really love the sweater. xx

    OdpowiedzUsuń
  31. Love the combination, babe! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. The skirt is wonderful, dear Alice, and I really like it how you have styled it!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Stunning outfit dear! You look amazing! The bag is so cool.

    OdpowiedzUsuń
  34. Chic outfit!
    Have a nice day!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  35. You look absolutely gorgeous, so chic and beautiful.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    OdpowiedzUsuń
  36. Amazing style, love that hand bag.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  37. Thanks a lot :D

    GOOOOD :o one of my fav combos my friend :D
    you go girl!

    NEW OUTFIT POST | FORMAL CHIC + I need your help! :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Torebka jest rewelacyjna i świetnie wygląda w zestawieniu z tym swetrem. Genialny strój na jesień, wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Dosłownie przed chwilką przeczytałam, że takie skarpetko-kozaki to hit jesieni, Twoje są naprawdę fajne i bardzo podoba mi się jak je zestawiłaś :) A torebka z Gamiss jest genialna <3

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. (I am such a fan of this style! I have three bags with the metal ring and wear them all the time. They are such a fun design!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne nowoczesne zestawienie kolorów, twórz taką aurę ery cyfrowej:)
    http://erramood.blogspot.com/2017/09/peleryna-z-kapturem.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  42. What a chic look! I love your bag.

    http://marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja, takie są najlepsze, kozaczki robią robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Torba przepiękna, ale co tam torba - BUTY i SPÓDNICA !!!!!!! REWELACJA. :))))) Zakochałam się w tym looku po uszy !!!! Cudownie - kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń