piątek, 1 września 2017

Blouse with flounce



      Gwiazdą dzisiejszej stylizacji jest bluzka z Zaful. Bazą jest jasny fioletowy kolor, na którym znajduje się nadruk rodem z dżungli. Bluzka jest również bardzo bogato zdobiona w falbany oraz bufiaste rękawy.Zapinana jest z przodu na guziki.Stójka również obszyta mini falbankami. Do tak strojnej góry wybrałam prostą spódnicę aby nie przesadzać z wyrazistością .
Z myślą o jesieni zamówiłam również szal w kolorze granatowo- niebieskim i chińskie wzory. A Wasze przygotowania jesiennej garderoby już się zaczęły?









                                                              Blouse - price here
                                                              Scarf   - price here


42 komentarze:

  1. Bluzeczka jest bardzo strojna, zdecydowanie odważna w formie i kolorystyce. Od razu mam skojarzenie z kolekcją z jakiegoś domu mody, może Kenzo? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka jest bardzo wyrazista i to mi się podoba. Świetnie połączyłaś ją z prostą czarną spódnicą. Cudownie wyglądasz w takim zestawie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice!!!
    thanks for sharing!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks a lot :D

    the print seems to be so vintage :D
    you look amazing. loved it :D

    NEW OUTFIT POST | All Abou my Last Weekend + Trendy Casual Combo!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Looks interesting! Thanks for sharing! Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz w niej po prostu zjawiskowo :) Piękna jest ta bluzeczka 19,91 9,49 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstawiasz nowe posty z prędkością światła... ja po prostu uwielbiam bluzki ze stójką :) bardzo kobieco. Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w koszuli . MEGA
    Zapraszam do mnie
    http://roomkate.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzeczka jest absolutnie cudowna- i fason i kolorystyka :-)Zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie miałam jeszcze czasu do przygotowania swojej garderoby na jesień, może napisałabyś notkę o tredach na jesien i o must have na jesień, chętnie przeczytałabym takie posty z pod Twojej ręki :D. Ślicznie wyglądasz :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, dear Alice, your blouse is absolutely elegant and I really like it how you have styled this blouse with the leather skirt! Enjoy your weekend!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja muszę zrobić przegląd i już widzę sporo rzeczy do wyrzucenia, jeszcze się okaże że nie mam w czym chodzić :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, jakaś Ty dziś poważna i elegancja- no nie poznaję :D
    czyżby 1 września i Pani nauczycielka ? :D
    Francja elegancja :D
    a bluzka jest fenomenalna, ten żabocik i falbany ahhhhh <3


    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba czegoś takiego właśnie poszukiwałam.
    Lubię takie buzeczki.
    Jestem bardzo ciekawa tego wzoru.
    Pozdrawiam piątkowo :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzeczka jest śliczna, ale spódnica - rewelacja :) Wyglądasz jak gwiazda filmowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ;D

    Amei demais esse look!

    Ótima sexta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna bluzeczka, bardzo mi się podoba cała stylizacja :) jak zawsze poklikane wszystko :) :*

    OdpowiedzUsuń
  18. you look perfect dear witt that outfit
    Have a nice weekend
    =)
    New post in my Lifestyle Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. To pierwsze zdjęcie wewnątrz jakiegoś pomieszczenia jest wyjątkowo ładne i fajnie zgrało się z Twoją kreacją <3 Koszula jest przepiękne, ale chyba nie odważyłabym się w niej wyjść bo jest bardzo odważna i charakterystyczna, a ja jestem raczej cichutka i noszę stonowane rzeczy :P Co to za różowa szminka?

    Zapraszam do koreańskie rozdanie u Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana , zdjęcia robiliśmy u nas w mieszkaniu bo padał deszcz ;-)Szminka jest matowa, z Bourjois Rouge Edition Velvet kolor 21 Saperliprunette ;-)

      Usuń
  20. śliczny look :)
    Ta bluzka gra pierwsze skrzypce i daje super efekt
    No ja powoli zaczęłam się rozglądać za ciepłymi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. es una blusa preciosa, me gusta mucho

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna bluzka:)
    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Look maravilhoso amei, bom final de semana, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  24. Very beautiful look. I adore that top!

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Elegancki i mega kobiecy zestaw, wyglądasz przepięknie, zresztą jak zawsze!
    Bluzka (19.91) cudna, szalik (9.49) również:)

    OdpowiedzUsuń
  26. So catchy and romantic, I love your blouse!
    Happy September doll!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks a lot :D

    as I said, perfect combo. so classic <3

    NEW BRANDING POST | OPEN DAY: Diva’s Beauty Charm Studio :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  28. What a lovely Outfit! You look super gorgeous and elegant. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lovely and elegant! Have a great week-end Alice ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/09/01/tuscany-collodi/

    OdpowiedzUsuń
  30. Niezwykle dynamiczna ta bluzka fasonem i wzorem, a jednocześnie kolorem trochę uspokojona, bardzo mi się podoba :) Rzeczywiście nie znosi konkurencji, i chętnie zobaczyłabym ją jeszcze z garniturowymi szerokimi spodniami, lub prostą spódnicą maksi :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. You look amazing in that blouse, Alice. Great styling as always! Thanks for the inspiration!
    Have a wonderful long weekend ahead!
    Much love, Len
    http://www.lenparent.com
    XO

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluzka jest fantastyczne, świetne zestawienie również do spodni jeans :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo wytwornie wyglądasz. Bluzeczka przepiękna.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń