Informal wear

 


                      Wracam po dwutygodniowym urlopie ,który spędziłam w naszym kraju. Dla mojego synka byl to intensywny kurs języka polskiego oraz wspaniały kontakt z moją rodziną. Najbardziej zdziwiona byłam tropikalnymi upałami w Polsce oraz tym jak szybko wszystko się zmienia w mojej rodzinnej okolicy. Dziś we Francji jest najważniejsze święto narodowe, dzień zburzenia Bastylii . Wczoraj wieczorem w każdym mieście , czy nawet wsi odbywał się pokaz sztucznych ogni.

W dzisiejszej stylizacji znów spodnie bo zdjęcia zrobione były przed wyjazdem i nogi miałam naprawdę blade. Stylizacja w następnym poście będzie już z inną fryzurą. Myślę ,że letni okres sprzyja zmianom.










                                 Pants - Mango

                                 Shirt - Grain de Malice

                                 Heels - Asos

                                 Bag , necklace - Zara



Komentarze

  1. Ja też na wakacjach, choć jutro powrót do domu.
    Upały nieziemskie, a dziś od świtu burze i ulewy.
    uwielbiam kolor chabrowy, mam żakiet w tym kolorze.
    Zestaw ciemne spodnie, jasna bluzka zawsze pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że ja już mam dość tych upałów i czekam na ochłodzenie. Stylizacja, jak zawsze świetna. Jestem bardzo ciekawa metamorfozy fryzury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kolorystyka już zawsze będzie mi się kojarzyć z wakacjami, słońce i woda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw, kolorek spodni bardzo miły, choć mnie się to raczej widzi jako zestaw formalny...
    ale tak z drugiej strony, to jak tu się kobieta ma formalnie ubrać w taki upał, jakieś mini bikini specjalnego typu?...
    za to fryzura, to zakładając, że nic nie tniemy, to tylko bojowy czub a la dzikuska...
    kilka razy zdarzało mi się być we Francji 14 lipca, a jakoś nigdy wtedy w Paryżu, zawsze tylko gdzieś na południu: Avignon, Montpellier, Aix-en-Provence...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim faworytem jest zachodnie wybrzeze Francji. W tej chwili mieszkam na wschodzie kraju ;-)

      Usuń
    2. z zachodniego wybrzeża zajrzałem tylko do Lorient i okolic, a jadąc od południa dotarłem najdalej do Toulouse, za to moim ulubionym miastem z całego kraju jest Aurrilac, aczkolwiek poznałem je tylko letnią porą...

      Usuń
  5. Lovely! Very inspiring! Great color! Truly a classic look! A heat wave here and I am wearing my loose tank dress. Of course, I'm not going anywhere today.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Kochana 🙂
    Cieszę się, że jesteście zadowoleni z urlopu i pobytu w kraju.
    A spodnie są boskie! Kolor i fason są naprawdę świetne! Wyglądasz w nich rewelacyjnie!
    I także jestem ciekawa nowej fryzury 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! Przepiękna stylizacja, z klasą :) Bardzo podoba mi się połączenie brązu torebki do tego outfitu :) Niebieski to niestety nie mój kolor, a szkoda. Na Tobie wygląda genialnie! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo gustowne spodnie! Przepiękny kolor!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć :)
    Bardzo ładne zdjęcia. Mówisz o urlopie, mam nadzieję, że miło go spędziłaś? No i oczywiście miłego świętowania dzisiaj!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam ,ze byl bardzo aktywny, czyli taki jak lubie ;-)

      Usuń
  10. Świetny outfit na bardziej oficjalne okazje :) Np. do pracy, choć podczas tych upałów człowiek już sam nie wie, co na siebie włożyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stunning outfit :-D And lovely photos, good weather :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Me gusta el conjunto te queda genial. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ależ piękne spodnie! Widać, że dobrze czujesz się w eleganckich ałtfitach 💙

    OdpowiedzUsuń
  14. ladnie sie ukladaja te spodnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! Podobają mi się te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak miło, że prowadzisz swojego bloga tak, że dopiero teraz dowiedziałam się że nie mieszkasz w Polsce. 😁😍😀🥰🩵 Te tropikalne upały utrzymują się do teraz 🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) To chyba dlatego, ze koncentruje sie tutaj glownie na modzie i wole pisac w ojczystym jezyku ;-)

      Usuń
  17. Świetna stylizacja. Klasa sama w sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Very elegant outfit. You look really great!

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. Linda, elegante, uma verdadeira diva!
    Beijinhos e boa semana

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie siedzę w kobaltowej kiecce, czy jak wolisz w błękicie paryskim - myślałam, że nie będę się dobrze czuć w tym kolorze, a czuję się świetnie. Więc takie spodenki z chęcią bym sobie gdzieś kupiła - są cudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten kobaltowy kolor, mam sporo ubrań w tym kolorze, bo uważam, że jest genialny.
    I jeszcze taki fason spodni, jak lubię - genialnie.
    Wyglądasz pięknie, już jestem ciekawa Twojej fryzurowej metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kilkoro znajomych wyjechało m.in do Hiszpanii czy Portugalii na wakacje i mówili że w Polsce jest wyższa temperatura niż tam.
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing color, i love the blue pants. You look great, nice pictures!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ochotę wypróbować taki styl, piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz naprawdę szykownie. I jestem bardzo ciekawa nowej fryzury.😉 Serdecznie pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo stylowo i z klasą! Spodnie świetne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Klasa! Do tego w nowoczesnym wydaniu!
    Piękny kolor spodni i szpilki obłędne!!!
    To troszeczkę się wygrzałaś...Jak w tropikach w Polsce teraz😉

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam upały. Spodnie i szpilki rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tulle skirt

Scarf

Checkered set