Pink


                  Upały u mnie robią się nieznośne. Dlatego dziś występy w szortach. Zapomniałam brzucha wciągnąć i wyszło jak wyszło ;-) Koszulę wybrałam dlatego, że lepiej  w niej znoszę  skwar slońca . W ciagu ostatnich dni przebywaliśmy we francuskiej Owernii, krainy wygasłych wulkanów . Nie pokazuję zdjęć z tej wycieczki gdyż zwykle ,gdy zachwycam sie widokami ,zapominam o robieniu fotek...





 












 
                                         Shorts Naf Naf
                                         Shirt    Zara
                                         Sandals Texto
                                         Bag  San Marina

Komentarze

  1. Świetny kolorek szortów :)
    Lubię takie soczyste barwy na lato

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się ta fuksja, buty super. A co do widoków, też często zapominam robić zdjęcia, gdyż uwielbiam delektować się patrzeniem. Dobrego nowego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie - zdradź proszę kochana, skąd te spodenki? :) Szpilkami również jestem zachwycona! Idealna stylizacja na lato :) Serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również powiem to: super kolor szortów i właśnie w podobnym odcieniu sukience zrobiłam sobie wczoraj fotki w kwitnących słonecznikach (które uwielbiam jeść!). U mnie też wielkie upały i dopiero teraz odrobinę zrobiło się chłodniej.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chetnie zobaczylabym te zdjecia na Twoim blogu :-)

      Usuń
  5. Wow, amazing Outfit!
    I love the shoes

    OdpowiedzUsuń
  6. Fuksja to mój ulubiony odcień różu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki na mega elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z moich ulubionych kolorków. Kochana wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie :) świetne zestawienie, buty i szorty przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie :) świetne zestawienie, buty i szorty przepiękne :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie wyglądasz :) Idealny zestaw wakacyjny no i ja też nadal mam słabość do różu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciuch 10/10, za to co do koloru, to większość facetów na to mówi "fioletowy", choć czasem dodając "no, niech już będzie, że jasny fiolet"...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W stylu Barbie. ;) Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetne kolorki, letni róż, super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne kolory. Fajnie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous outfit and love the heels :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. I like this outfit very much. It's perfect for the summer. And you look great!

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie! Stylowo, kobieco i sexownie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Wyglądasz naprawdę rewelacja! Ten kolor spodenek bardzo mnie woła, lubię takie barwy. Szpilki też cudne, ale mnie już tylko podziwianie zostaje.
    Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  20. Super. Fajna , wygodna stylizacja. Kobieto co Ty masz z tym wciąganiem brzucha 🫣🫣🫣 czegoś jednak brakuje...myśl pozytywnie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Absolutely love this look, chic beauty! Hope you enjoy the rest of your summer!

    xoxo, Midori

    https://www.midorilinea.com/blogs/midori-linea/panda-village-koala-world

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się w Tobie to, że masz odwagę nosić to, co Ci się podoba (fasony, kolory, dodatki...), a nie ślepo podążać za modą. Wyglądasz dzięki temu oryginalnie i przykuwasz wzrok. Na ulicach mamy zdecydowanie za dużo "szarej, bezpłciowej masy", więc miło, że jesteś takim promykiem słońca :)
    Jaka szkoda, że jednak nie będzie wpisu podróżniczego z Owernii - z przyjemnością bym czytała.
    Pozdrawiam z bardzo słonecznej i ciepłej dziś Irlandii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :-) Kiedys napewno bede jeszcze w Owernii i wtedy napisze o tym post ;-)

      Usuń
    2. To ja już teraz ustawiam się do kolejki ;) Wpisy podróżnicze zawsze znajdą moje zainteresowanie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tulle skirt

Scarf

Checkered set