Vintage sunglasses

 


                   Wiosną zaczęłam sprawdzać jakie trendy okularów  przeciwsłonecznych królują tego roku. Szczerze się zdziwiłam gdy okazało się że rozmaitość ich jest  ogromna i wlasciwie prawie wszystkie teraz są modne. Dlatego wygrzebałam z moich akcesoriów okulary które kupiłam 20 lat temu. Wydałam na nie sporo i do tej pory pamiętam jak ręce trzęsły mi się przy płaceniu   ;-)  Jednakże warto było bo sa naprawdę wysokiej jakości . Czy Wy również powracacie do rzeczy vintage, tzn . mających 20 lat lub więcej?











                         Sunglasses  CHANEL
                         
                         Pants, handbag Zara
     
                         Shoes  Mango          

                         Top   Grace & Mila

Komentarze

  1. Różnorodność jest wygodna, ale że miałaś takie stare okulary!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit. Za jakość się płaci i widać, że to się opłaca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Awesome in these summer colors! Oh, and I love the sunnies too!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne okularki. Najlepsze są takie, które nam pasują i w których dobrze się czujemy.

    OdpowiedzUsuń
  5. okulary są okay, ale co do reszty to coś mi się kolorystycznie gryzie, więc chwilowo wstrzymam się od wystawienia noty, może jutro jakoś lepiej mi się to będzie widziało...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great outfit and love the handbag :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć :)
    Mówiąc o okularach, ja też mam ich całkiem sporą kolekcję, ponieważ nie pozbywałam się żadnych. Pamiętam, jak np. modne myły lenonki i mam ich dwie pary ;) Dawniej częściej zakładałam okulary przeciwsłoneczne, niż obecnie.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci miłych dni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lindas gafas. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  9. "Ten okular" jest i zawsze będzie modny. Chciałabym zwrócić uwagę na połączenie zielonego i niebieskości. Bardzo to fajnie wygląda. Ostatnio myślałam nawet co by pasowało do mojej zielonej sukienki? A tu proszę jaka wskazówka. Dobrego tygodnia🤗

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy zestaw. Mnie najbardziej podoba się torebka. Co do rzeczy sprzed wielu lat,to mam kilka, ale mają około 9 lat, starszych już nie mam. Zresztą niestety mam takie wahania wagi,z własnej winy oczywiście, że trudno by trzymać tyle rzeczy...super jednak że możesz jeszcze swoje drogie okulary 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja. Lubię rzeczy vintage. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To fajnie że moje okulary przeciwsłoneczne są modne. Kupiłam u optyka z dekadę temu i bardzo je lubię. Też uważam że warto zapłacić za lepsza jakość zwłaszcza w przypadku okularów czy butów

    OdpowiedzUsuń
  13. Those sunglasses gives a touch of style to astylish outfit itself!
    You look great!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto czasami wydać więcej kasy i kupić coś lepszego :)
    Zielony to twój kolor :)
    Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. The pants are awesome. A nice combination with the top. Great Outfit!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tulle skirt

Scarf

Checkered set