Without print


                      Latem  częściej wybieramy ubrania wzorzyste. Skłania nas do tego pogoda oraz różnokolorowość przyrody roztaczajacej się wokół. Jednak czasem pragniemy odpoczynku od tej feerii barw i stawiamy na coś bardziej stonowanego. Tak właśnie dziś postanowiłam sie ubrać. Do grafitowej spodnicy ubrałam jednokolorową bluzkę w odcieniu chłodnej zółci. Fason prosty i niewymagający.
 








                        Skirt, sandals - Mango
                        Top - Zara
                         Bag - Guess

Komentarze

  1. Prostota i elegancja. To lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Kochana ale super wyglądasz! Bardzo kobieco! Z przyjemnością założyłbym ten zestaw 🤗
    I nowa fryzura piękna. Bardzo Ci w niej do twarzy 😘
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękno tkwi w prostocie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś uwielbiałam wzorki, szczególnie te nawiązujące do natury. teraz po czterdziestce częściej u mnie ciuszki gładkie, bez printów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aha... skromna korpo dupka... czy mi się to podoba?... no pewnie, bo Ty mi się podobasz i Twoje proste pomysły na ciuchy...
    oczywiście z tą fryzurą wcześniej to ja raczej żartowałem, aczkolwiek uważam, że jak poeksperymentujesz przed lustrem, to mogą być fajne wyniki...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno ,gdy kobieta decyduje sie na drastyczna zmiane fryzury, chce rowniez zmiany w swoim zyciu, lub juz dokonuje rewolucji. Jak widac mnie to nie dotyczy ;-)

      Usuń
    2. znam teorię trochę inną, że zmiana fryzury może zmienić wiele w życiu kobiety...
      natomiast jedno jest pewne z Twoją fryzurą, że sporo czasu musi upłynąć, zanim zobaczę Cię na blogu zrobioną na wojowniczą dzikuskę, po prostu na razie mnie jeszcze nie lubisz,,,
      :)

      Usuń
  6. So classic! Love the locations for your photos too. You are so sharp dressed. I just have my sunflower kimono to bank on these days. Lovely post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja i super zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. To fakt, czasami mamy przesyt kwiatów i kratek.
    Takie nogi warto pokazać, bo w tej stylizacji one są najważniejsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Stylowo i kobieco.
    Podoba mi się kolorek bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastic Outfit and location. You look amazing!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się ze stwierdzeniem, że elegancja tkwi w prostocie! Właśnie w piątek wybieram się na jednodniową wycieczkę do Krakowa i mam zamiar zaglądnąć też do jednej z galerii i do kilku sklepików wypróbowanych tam przeze mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. That outfit is stunning. You look gorgeous :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna jest ta bluzka i pięknie w niej wyglądasz. Super stylówka!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. La falda me gusta mucho. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny odcień żółci.Włoski odświeżone. Super! Dobrego dnia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks

    https://sintrabloguecintia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie Ci zarówno w tej fryzurze, jak i w stylizacji, która jest bardzo elegancka w swojej prostocie, super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Klasyka i minimalizm zawsze się sprawdzą!
    Super wyglądasz w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful blouse in a shade of cool yellow with a graphite skirt. Love it. Have a beautiful day.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tulle skirt

Scarf

Checkered set