piątek, 28 sierpnia 2015

Gold mesh



Po ostatnich moich ekscesach kolorystycznych postanowiłam zaserwować Wam odrobinę spokoju .    Dziś w roli głównej kardigan w złotym kolorze. Upały co prawda nadal są ale wieczory stają się coraz chłodniejsze.  Na dodatek sweterek ten wygląda jak siatka gdyż ma dość duże dziurki i nie zalicza się do zimowej garderoby (chyba że tej ozdobnej). Ostatnio mam problem z bloggerem , zwłaszcza odnośnie dodawania zdjęć. Nie wiem co się dzieje ale muszę bardzo kombinować aby je dodać. Mieliście może podobny problem Jeśli tak to czy znaleźliście rozwiązanie? Pozdrawiam Was serdecznie :-)












  Cardigan- Molly Bracken
  Jeans -Mango
  Top and clutch H&M

82 komentarze:

  1. Alicjo, piekna stylizacja, taka lekka i jeszcze letnia, biel ze złotem jak dla mnie to idealne połączenie, kocham takie zestawy, rozświetlają ale i nadają elegancji, tu oczywiście złota torebka rzucila mi się mocno w oczy jest tak śliczna i malutka, cudeńko ♥ a na tle bieli i tego bezowego kardiganu wygląda bosko :) W ogóle sweterek jest rewelacyjny, no i te białe spodnie, swietnie w nich wyglądasz!! Sandałki śliczniutkie, podoba mi się też pasek! Super stylizacja ♥♥♥

    Nie wiem czy masz ten sam problem, co i ja miałam, ale pojawiał się jakiś ERROR i nie mogłam dodac zdjęc, jedyna opcja, która pomogła to zmiana przeglądarki na inna, spróbuj!

    Miłego dnia, buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana! Też pojawił mi się ten error i zdjęcia dodawałam z innego komputera, spróbuję zmienić przeglądarkę w takim razie ;-) Buziaki :-***

      Usuń
    2. U mnie działo się to tylko na chrome, inne działały bez zarzutu :)
      Pozdrawiam :***

      Usuń
  2. Ten sweterek bardzo m moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny ten sweter! :) rozwiązanie tego problemu to usunięcie ciasteczek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciach sweterek wygląda jakby był beżowy - przynajmniej na swoim komputerze tak widzę, co nie zmienia faktu,ze cała stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Ma wplecioną złotą nitkę ale nie mieni się jak sylwestrowa kreacja ,dlatego jest dobry na każdą porę dnia :-)

      Usuń
  5. Sweterek jak marzenia. Cudny jest. Idealny na letnie wieczory

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet w stonowanych kolorach jest Ci pięknie! :-) Sandałki są obłędne i ten sweterek też bym bardzo chciała!

    OdpowiedzUsuń
  7. I love this sweater! So perfect transitioning into Fall!

    www.rosyoutlookblog.com

    OdpowiedzUsuń
  8. That cardigan is the perfect complement to your classy total white look. Lovely sandals too! You look super dear, have a great weekend. Baci,
    Coco et La vie en rose fashion blog - Valeria Arizzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Alice, bardzo, bardzo podobasz mi się w bieli, może też dlatego, że za mną chodzi już od jakiegoś czasu biały zestawik :-) Beżowy sweterek i złota torebeczka ociepla pięknie cały zestaw. Jest super ! Pozdrawiam serdecznie.
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Very beautiful dear! I love the cardi!

    RedLip&Love

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny sweterek! <3 pięknie wyglądasz <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny ten cardigan, w polaczeniu z biela wyglada rewelacajnie, ja mam podobny, ale sweterk i tez go bardzo lubie. Dobrze, ze mi o nim przypomnialas. Wygladsz w nim, Alicjo rewelacyjnie:)

    Co to trudnosci, tez je mialam na poczatku. Moze ktos probuje Ci troche trudniac prace. Jest wiele ludzi, ktorzy moga Ci zazdroscic urody, figury,gustu ...

    Pozdrawiam serdecznie, Alicjo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Elżbietko;-) Co do tych trudności, to mam nadzieje, że to sprawka techniczna rzeczy martwych ;-)

      Usuń
  13. What a gorgeous outfit! I really love that sweater! It really is a beautiful piece to transition into fall! It looks so sweet layered over your soft outfit!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  14. great post as usual! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam białe stylizacje latem. A ten kardigan jest boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow love your cardigan! Great outfit, you look stunning :)

    http://www.fineclic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna gra sweterka i kopertówki, idealnie tworzą całość. Stylizacja bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również lubię czasem postawić na taką stonowaną kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam białe stylizacje, są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo przypadł mi do gustu ten look :-) zostaję na dłużej z tobą :-) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Really nice look :33

    I'm a new reader, maybe we can follow each other?
    My blog: http://worldismagiiic.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wyglądasz :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi prettty!!
    Very very nice post,i like your blog, do you want to follow each other on GFC?
    Let me know it and I will be back here for you!
    Kisses from http://wearingmyownstyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. Tez myslalam ze to kolor bezowy. Biel przelamana zlotem podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie wyglądasz :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście SheIn ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. white and gold = perfect color combo!! love it my dear

    OdpowiedzUsuń
  27. You look beautiful! Love these colors on u!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie, delikatnie wyglądasz, sweter od razu wpadł mi woko

    OdpowiedzUsuń
  29. gorgeous outfit, love the colour palette

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham biel i takie minimalistyczne zestawienia.
    Fantastycznie wyglądasz. Kardigan fajnie ożywił całą stylizację.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie stonowane outfity, chyba muszę kupić sobie białe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lovely outfit~! Everything goes together perfectly <33

    alluringalyssbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. You look so beautiful in this summer white outfit. Hope you are having a great weekend!

    astylishlovestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. You look so beautiful in this summer white outfit. Hope you are having a great weekend!

    astylishlovestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też mam ten problem, zmieniłem przeglądarkę :P, szykownie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  36. baaaardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie : http://pannael.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. I really love this! Perfect for this time of year!!

    Danielle
    http://www.blushblossom.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Cool outfit! I really like your cardigan :) xx

    OdpowiedzUsuń
  39. Sliczne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. So cute clutch, love the combo dear x Mary

    http://marypolka.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Woww pięknie wygląda zloto i biel! I ta szminka ;)
    Dziekuje za komentarz u mnie ;-)
    Obserwuje.
    Mam nadzieje ze zostaniesz u mnie na dluzej!
    Buziaczki!;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowna stylizacja,zakochałam się w torebce *.*
    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za kliknięcia w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/firma-dresslink-godna-polecenia.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Bosko wyglądasz! Przepiękny sweterek!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  44. wspaniale wyglądasz, bardzo twarzowo Ci w tym kolorku :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia :) Podoba mi się Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Sweterek jest super.Kiedyś miałam podobny .Moda zatacza kręgi :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Lovely in white! Great casual outfit! :)

    Looking great with the vest and the cute heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie wyglądasz! :) Bardzo podoba mi się kolorystyka zestawu oraz kardigan jak i torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  49. love the beige knit sweater on top of all white. looks great together

    TIFFANYXOXO.COM

    OdpowiedzUsuń
  50. Biel i złoto pasują do siebie idealnie :D!!!
    Taki kardigan marzy mi się od dawna!!! Spróbuję jesienią wydziergać szydełkiem :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. that gold mesh cardi is amazing!
    great look<3

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. You are so beautiful and you picture looks so charming

    http://www.jacketsalemalls.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Zestaw rewelacyjny, ślicznie Ci w nim.
    Też miewam takie problemy, syn mi kiedyś pomógł...

    OdpowiedzUsuń
  54. Obok niebieskiego, biały to drugi ulubiony mój kolor. Sweterek przypomina mi ten, który zrobiła mi mama na szydełku. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń