sobota, 21 stycznia 2017

Bag from SammyDress



                    Lubię bardzo torebki w różnych kolorach a dziś chciałam Wam pokazać mój nowy nabytek.Jest to torebka z SammyDress w kolorze ciemnej zieleni, która świetnie pasuje do brązów jak i granatowych odcieni. Jest dosyć pojemna, więc rozmiar na zakupy w sam raz.Przetestowałam ją od razu i parę słoików ze sklepu mi się tam zmieściło ;-) Torebka ma trzy uchwyty. Jedno jest długie , można je regulować nawet do kolan. Drugie jest krótsze i w sam raz do noszenia na przedramieniu oraz uszy, bardzo wygodne do trzymania w dłoniach.












                                       
                                                  BAG -  price here

84 komentarze:

  1. Wow what a stunning purse! I love the detail in the hand strap =o)

    https://dreamofadventures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a gorgeous bag, I love the two tone! xx

    http://www.thatnewdress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stunning outfit, love every single item. The bag is fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna torebka :) Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 10 dolców całkiem nieźle jak na tak fajną torebeczke :D Super look :D

    OdpowiedzUsuń
  6. me gusta mucho sammy dress, estas preciosa

    OdpowiedzUsuń
  7. Dear Alice, your bag definitely is not only beautiful but also very useful as you have enough space for purchases and more :) Like your winter look, suits you very well!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  8. The bag is really pretty, I love it. You look great in this outfit too Alice. I like you flares :) Have lovely weekend dear :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się torebka w kolorze ciemnej zieleni. Kiedyś nawet, gdy decydowałam się na Obaga rozważałam nabycie go w takim odcieniu. Ostatecznie padło na beż.
    Pozdrowionka weekendowe :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torba. W kolorze mojego płaszcza.

    OdpowiedzUsuń
  11. I've been adding olive pieces to my arsenal and I really like the bag. Cute look Alice!

    http://www.fashionablyidu.com/2017/01/how-to-wear-army-green-without-looking.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Super torebka! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz, płaszczyk b. mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. You look gorgeous! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  15. what a lovely outfit!
    you always look so well put together.
    that bag is adorable!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka jest świetna i z niedowierzaniem przyglądałam się cenie 10.94 to po prostu rewelacja. Torebka to dopiero początek, bo to co skomponowałaś jest genialne. Kolory i faktury to uczta dla oczu! Bluzka, płaszczyk, znakomity fason jeansów, botki, żakiet - a do tego jeszcze perfekcyjnie dobrany kolor szminki. Tą propozycją po prostu wymiatasz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny zestaw! torebka to bardzo ładny dodatek do całości :)
    Całość SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love your look,
    xoxo Gina

    new post
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie prezentuje się ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely bag, but I love the whole look!!!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself
    My Instagram

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw kobiecy i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy blog. Jesteś fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka super, cena powalająca :) Buty mają bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebka świetna i podoba mi się bardzo jej kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne buty, kolor bardzo uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stunning outfit!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna torebka :) i płaszczyk też mnie urzekł :)
    Pięknie kochana :* :) ♥
    P.S. Ale tam u Ciebie piękna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta torebka jest przepiękna! Pomimo tego, że nie przepadam za zielenią to ten odcień byłby strzałem w dziesiątkę :)) Poza tym, ostatnio urwał mi się pasek od mojej torby, więc może zainwestuję właśnie w tą bo naprawdę mnie urzekła ^-^

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  29. Torebka jest genialna :) w sumie cała stylizacja fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Very matching bag with the attire, Alice! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  31. fantastycznie wyglądasz:) świetnie połączyłaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Co tam torebka, jakie piękne buty!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie im większa torba tym lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Torebka świetna, uwielbiam takie kolory :) Bordowa i czarna też super, no i jaka tania :) Zakochałam się również w bluzeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Torebka jestem zachwycona, jest świetna i ten kolor...piękny...świetnie komponuje się do całości. Jak zwykle cudnie wyglądasz...serdecznie pozdrawiam Alice...

    OdpowiedzUsuń
  36. Awesome photos! You look absolutely stunning in that coat, Alice!
    Thanks for the inspiration!
    Happy weekend love!
    Much love, Len
    http://www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna stylizacja kochana, idealna do biura. Torebka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  38. You look really great!!

    Love,
    Dascha

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mój kolor torebki ale fason świetny!

    Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu! Do wygrania paczka słodkości prosto z Japonii :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana u Ciebie taka piękna, sloneczna pogoda, jakby conjamniej wiosna już była :D aaaaa mega zazdro !

    torebka świetna, super kolor, bardzo mi się podoba, bo jest oryginalny i rzadko spotykany :D
    i najważniejsze, że przeszła test słoików- egzamin zdany hehehehe :)

    buziaki :*
    Daria

    10,94$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dni są ciepłe więc dlatego tak zielono:-) Jako pani domu musiałam ten test wykonać ;-)

      Usuń
  41. I'm glad we agree about that book:)

    OdpowiedzUsuń
  42. you look so classy! Love the combination of outfit!

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowna stylizacja, koszula mój faworyt.

    OdpowiedzUsuń
  44. Torebka bardzo w stylu takiej prawdziwiej angielskiej klasyki - taki typowy country look, jeden z moich faworytów. Śliczna ta kurtka w kratę. Całość połączyłaś idealnie. Pozdrawiam - całuski - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, pomimo obcasów to jest bardzo wygodny look ;-)

      Usuń
  45. Torebka bardzo pasuje do tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Torebka jest bardzo ładna :)!!!! Całość utrzymana w kolorystyce, którą uwielbiam :)!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Thanks a lot :D

    in love with all combo as usual. perfect jeans, coat and bag +.+

    NEW COOKING POST | Delight Yourself With This New Chicken Recipe!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  48. wszystko świetnie skomponowałaś, płaszczyk cudo i super ta bluzka z nim się komponuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sama mam bzika na puncie torebek i butów. Twoją torbę również bym przygarnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna torebka. :-) Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Torebka cudna i bardzo pasuje do calej stylizacji :))) swietny look,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Lovely photos! Your bag is so cute! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Torebka bardzo ładna, fajny fason. Podoba mi się też płaszcz:) Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow! Stylish outfit! Deep beautiful colors and amazing coat!

    OdpowiedzUsuń
  55. Płaszcz jest na prawdę świetny, uwielbiam kartę i duży plus za idealnie pasującą do siebie całość, super !

    OdpowiedzUsuń
  56. Such a lovely coat !
    I love the color and the print.
    xx,
    Margot
    https://troughthepasturesofthesky.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna stylizacja! Sama uwielbiam torebki więc doskonale Cię rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
  58. Torba świetna, pasuje idealnie do tej stylizacji. W oko wpadła mi też Twoja kurtka, ciekawa krata. Ostatnio szukałam płaszcza w takim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  59. Thanks a lot :D

    awesome look as usual :D

    NEW OUTFIT POST | You can be Successful.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Kochana wyglądasz przepięknie <3 Fantastyczna jest torebka ale w połączeniu z tym pięknym płaszczem, bluzką i butami to prawdziwa petarda! Skąd masz tą piękną bluzkę? :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Bluzka jest z Reserved lato 2016 ;-)

      Usuń
  61. good look for daily. the bag is pretty!
    kss
    =)
    New post in my Lifestyle Blog

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ładna stylizacja!
    http://blueberryhome-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetna torba. Butelkowa zieleń z brązem to połączenie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  64. Brąz, granat i zieleń-dla mnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń