niedziela, 15 stycznia 2017

Laced t-shirt from Tosave



                Dziś u mnie jest niegrzecznie, bo są wycięcia i dziury. Tak bardzo zarzekałam się, że jeansów z dziurami nie kupię ale te które mam na sobie skutecznie skusiły mnie haftem i faktem ,że były 50% tańsze. Góra mojej stylizacji to bawełniana koszulka ze sklepu Tosave. Zdecydowałam się na nią ze względu na nietypowe rękawy. Muszę przyznać ,że sklep ten jest jednym z najtańszych jakie spotkałam do tej pory. Zresztą zobaczcie sami , na pewno będziecie przecierać oczy ze zdziwienia :-) O koszulce mogę powiedzieć, że nie mam jej nic do zarzucenia z wyjątkiem tego iż kolor różni się od zdjęcia w sklepie. Tak to właśnie bywa z robieniem zdjęć w studio, kolor nie zawsze jest rzeczywisty. Paczka doszła do mnie w dwa tygodnie od złożenia zamówienia, więc jak na przesyłkę z Chin -bardzo szybko. Sklep oferuje nie tylko ubrania ale i buty , torebki jak również akcesoria do domu i ogrodu oraz gadżety elektroniczne. Istnieje również siostrzany sklep Tosave który specjalizuje się w treskach wykonanych z naturalnych włosów jego nazwa jest Rose Hair Extensions sprawdzić to możecie TUTAJ.










                                                Rose Hair Extensions -   Here
                                                             Laced top - price here

81 komentarzy:

  1. Spodnie są takie jak ja lubię nie ma wielkich dziur i jest przepiękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzka i spodnie, razem idealnie ;). Korzystając z okazji chciałam się zapytać, jak Ci się współpracuje z Rabble?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie współpracuję już z nimi, strata czasu;-)

      Usuń
    2. Ja nawet nie podjęłam współpracy :P jakieś dziwne to mają :P

      Usuń
    3. ja też przestałąm. dziwne to było;p

      Usuń
  3. Wow, kolejna świetna stylizacja kochana! Bardzo podobają mi się 'rękawy' w bluzce, a w zasadzie ich brak xD Poza tym wzór na spodniach wygląda bardzo interesująco i przyciąga wzrok :)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful look!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spodnie bardzo lubię i przyznam, że też mam dżinsy w kwiatowe hafty i ćwieki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the top and don't worry about the color because it looks good on you. I will check out that site.





    elogiosamislocuras.blogsopt.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sklepu nie znam i szok jak tam tanio :) Wszystkie kolory bluzeczek w sklepie mi się podobają :) Świetne spodnie i ten haft, ach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome!!!!!!!!!!!!!! Great look!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz ;) Ta bluzeczka jest bardzo ciekawa.

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Great top, love the colour xx

    http://www.thatnewdress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I really appreciate your look... very nice!!!
    Kisses

    TruccatiConEva

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bluzka! Super wyglądasz! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Me encanta tu estilo, el look es perfecto!!

    https://adrianabohostyle.com/2017/01/13/sorteo-monopoly-votemonopoly-batalladelospeones/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dear Alice, I never shopped there! The shirt is amazing and I really like your denims with the flowers, too! Have a happy new week <3
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Love love love the way you styled! Przepiekny top! Czerwony ci TAAAAAK pasuje :)

    http://www.pret-a-reporter.co.uk/blog/

    OdpowiedzUsuń
  16. Your jeans are so cute! I love anything with embroidery detailing :) xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam problemu z dziurawymi jeansami ;) - wręcz bardzo je lubię i w ogóle od razu powiem, że nie ma też problemu z takimi jeansami w przypadku osób nawet tak starych jak ja i myślę, że są super !!! A te Twoje haftowane to odlot :) . Bluzka super. Jesteś najseksowniejszą blogerką jaką znam - po prostu jesteś przepiękną kobietą. Pozdrawiam - buziaki - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj dziękuję bardzo Margot, nawet nie wiesz jak Twoje słowa potrafią pokrzepić na duchu :-)

      Usuń
  18. myślałam o podobnej koszulce
    ale moją uwagę przykuły okna, uwielbiam brązowe ramy okienne
    to drewno ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Que maximo amei amei o look, obrigado pela visita tenha uma semana abençoada.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie wyglądasz, spodnie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam taką czerwień :) bardzo ładnie podkreśla twoją urodę :) lubię twoje stylizacje :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeansy kupię, ale kupowania dziurawych swetrów z ZARY nigdy nie zrozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely pictures Alice dear. I love that lace up top and the very cool jeans.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! You look so pretty!!!Have a successful day dear!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluzeczka z pewnością zwraca uwagę :-)Ja jednak zachwycam się spodniami. Podoba mi się haft i delikatne dziury :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny zestaw, bluzeczka ze spodniami to prawdziwy odlot <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks a lot :D

    this shirt is incredible as all look <3

    NEW DIY POST | Handmade Coffee Body Scrub.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawa bluzka, świetnie się w niej prezentujesz...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  29. You look gorgeous) Have a nice day)

    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  30. Czerwona bluzeczka jest genialna! Uwielbiam Cię w czerwieniach :)
    A takie jeansy teraz są hitem. Także wszystko w zgodzie z trendami.
    Super! Pięknie wyglądasz i aż promieniejesz na tych zdjęciach.
    Pozdrawiam serdecznie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  31. So sexy! You look fan in these embroidered skinny jeans!!!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój stosunek do jeansów z dziurami był kiepski. Ale pewnego dnia Primark mnie zaskoczył jak nigdy. I tak o to mam swoją parę dziurawców ;) Cudowna stylizacja! Pozdrawiam! :* xmadebymex.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  33. That blouse is so beautiful!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastic!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  35. Szalenie podobają mi się Twoje botki - genialnie komponują się z jeansami! :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. gorgeous top and trousers! love the embroidery!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Very sexy top & you look good, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. A very pretty top, Alice! Love the detail on sleeves!
    Very cute jeans as well, hun!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  39. This shirt is fabulous! Loving the edgy details from your sleeves. :)

    Best,
    Christina
    Looks by Lau

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi! I just read your comment on my blog regarding the linking of my name. I will work on adjusting but please use the blog link I provide underneath my signature. :)

      Usuń
  40. Stunning look, love the detailing of that blouse.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie skomponowana całość, bluzka szałowa!

    OdpowiedzUsuń
  42. love that red blouse....and the jeans are absolutely perfect!
    you look phenomenal<3

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  43. red is your color! amazing and original t-shirt.

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Moja droga! bluzeczka bardzo wpadła mi w oko ;) aż za bardzo :) piękna!

    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. bluzka jest genialna! a hafty na jeansie są meeega <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Beautiful photos! Love that outfit, fits you so well!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Bluzka jest genialna! W połączeniu z tymi jeansami wygląda niesamowicie :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. O jaka piękna bluzeczka ! A Ty jak cudownie w czerwieni wyglądasz! Nie mogę się napatrzeć (: Świetne spodnie i cały zestaw. Buziaki(;

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeansy z nadrukiem kwiatowym to moje ulubione,bardzo fajny look.

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. you are beautiful in red!
    xoxo Gina

    new post
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  51. You Look Beautiful in this outfit. The red shirt is really flattering on you and these jeans are also very stylish.

    astylishlovestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. How fun is this red caged-sleeve top! I love how you styled it with your denim too! Hope you had a lovely weekend babe! Wishing you an amazing week ahead!

    xoxo Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  53. I love that top styled with the embroidered jeans! Baci, Valeria - Coco et La vie en rose FASHION & BEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  54. You look wonderful in this outfit, dear! Cool jeans!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ojej, super zestaw, takie spodnie właśnie mi się marzą, z kwiatowym haftem, bluzeczka też super :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna stylizacja, bluzka bardzo mi się podoba i spodnie z naszywkami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń