niedziela, 29 stycznia 2017

Embroidered Plaid Blouse



                       Niektórzy z Was dobrze wiedzą jaką mam słabość do haftów. Dlatego gdy zobaczyłam tą kraciastą bluzeczkę musiałam ją zamówić. Dodatkowym jej atutem są rozszerzane mankiety, bardzo modne w tym sezonie. Co prawda, należy do typu letniej garderoby, ale od czegóż mózgi mamy? Na cebulkę styl - i proszę bardzo. Bluzeczka pochodzi ze sklepu Sammy Dress , który oferuje świetne ubrania w bardzo korzystnych cenach.Z terminem dostaw bywa różnie, najszybciej dotarła do mnie paczka od nich w ciągu 1,5 tygodnia.
Pewnie dziwicie się dlaczego tak rzadko pokazuję ubrania wierzchnie. Motyw jest prozaiczny : w jednej szafie belka na ubrania mi się złamała i od tamtej pory mam nakaz ograniczania ubrań ciężkich ;-)  Czy widzieliście kiedyś panikę w oczach mężczyzny jak wracacie z czymś nowym ze sklepu? Ja widziałam -nic przyjemnego .. Ale oczywiście i tak jakieś kurtki lub płaszcze  pojawią się w moich stylizacjach.















                                                             Blouse - price here
                                                             

95 komentarzy:

  1. Bluzeczka ma śliczny kolor, a Ty nogi do nieba😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Holly:-) Długość nóg jest całkiem przeciętna ;-)

      Usuń
  2. Those boots <3

    Federica Di Nardo
    http://federicadinardo.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabulous look!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka śliczna ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzeczka, moje klimaty :) Do tego jaka tania, 14 dolarów, narobiłaś mi na nią ochotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka to przewrotność losu, nigdy nie mamy w co się ubrać, a belki w szafach nam się łamią :P hahahhaa :P

    świetna bluzka- bardzo podobają mi się te hafty, im częściej je widzę, tym bardziej sama mam ochotę sobie coś takiego sprawić <3

    super kochana! :)

    14,27$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, faktycznie brak lub nadmiar ubrań to odwieczny, kobiecy problem :-) Miłej niedzieli kochana!

      Usuń
  7. Jaka ta bluzeczka jest piękna! Bardzo lubię kratkę, więc to coś dla mnie :) No i ten czerwony wzór bardzo fajnie kontrastuje z niebieskim! Super ^-^

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your sense of style! You look so pretty and adorable))

    OdpowiedzUsuń
  9. Haft jest fajny, tylko te rękawy nie do końca w moim stylu. Całość przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Simply but nice and ofcourse very beautiful <3 Love the shoes too <3

    OdpowiedzUsuń
  11. you look so fresh and radiant in all pics! Love the combination of outfit!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten haft jest Przepiękny <3 pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. awesome look! great top! so chic and bright!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. love your blog and following you now via G+

    OdpowiedzUsuń
  14. Stunning outfit, love every single item! The blouse is adorable!

    verabelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też się kiedyś oberwała belka w szafie - ależ był huk ;) Do dziś mam ją naprawioną "na szybciutko, na już" i to w dość amatorski sposób, ale co tam!
    A ja właśnie dziś miałam ochotę na stylizację z jeansami, a tu proszę - jest. Pozdrowionka! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie akurat wtedy nie było w domu-ale wyobraz sobie moją minę gdy to zobaczyłam :-///////

      Usuń
  16. Ależ to sprytnie wymyśliłaś :) Ja też zimą nosze wiosenne rzeczy w podobny sposób - cieniutkie bluzeczki czy sukienki łączę z ciepłymi swetrami :)
    Super!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Your blouse is so cute! I really like the embroidery detailing! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  18. what an amazing blouse!
    I really like how you styled it.
    Wonderful silver shoes.<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie się prezentuje bluzeczka chociaż raczej nie jest w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna bluzeczka :-) Cała stylizacja jest pełna uroku i klasy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. I'm obsessed with anything embroidered at the moment, such a gorgeous shirt hun xx

    http://www.thatnewdress.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesująca stylizacja- bardzo przypomina mi swoim klimatem Skandynawię :-)

    pozdrawiam cieplutko
    KAro

    OdpowiedzUsuń
  23. Lindo look amei, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal: https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylish shoes and very nice blouse! Lovely outfit, dear!
    I also really like the embroidery!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wyglądasz, fajne połączenie. Ja właśnie muszę nauczyć się ograniczać w kupowaniu ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  26. WoW Wszystko jest bardzo ładnie ze sobą dobrane, idealne połączenie! :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks a lot my dear :D

    You look so lovely :D In love with your ankle boots :D

    NEW GET THE LOOK POST | Urban Chic Winter Combo.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak delikatnie i iście po francusku wyglądasz w tej krateczce vichy :). Pięknie i elegancko wygląda biel z granatem i dodatkiem czerwieni. Bluzeczka bardzo kobieca i zachęca ceną. Ja chcę już wiosny, a płaszcze choć uwielbiam z chęcią zamieniłabym na marynarki. Buziaki Alu!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach, krateczka zawsze w modzie. Pięknie wyglądasz w tej letniej bluzeczce.

    OdpowiedzUsuń
  30. adoro la stampa di questa camicia *_*

    OdpowiedzUsuń
  31. You look so beautiful!!!!!!!!!!!!!!! Stylish combo!!!!!!!!! Totally love!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna bluzka, bardzo pasuje do jeansów. Haft również z tyłu nadaje jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. The embroidery detail of this blouse is so lovely !
    xx,
    Margot
    https://troughthepasturesofthesky.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. So stunning look) like details)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  35. Też bardzo lubię hafty na ubraniach:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Buty niewątpliwie przyciągają spojrzenie ze względu na kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  37. You are so sweet my dear good choice
    A big hug

    OdpowiedzUsuń
  38. Dear Alice, I'm absolutely in love with your wonderful blouse - and your boots are amazing, too! Have a very happy new week <3
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi w tamtym tygodniu złamał się taki jeżdżący wieszak garderobiany. Mąż powiedział, że następnego nie kupi ...haha

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgrabnie wyglądasz w tych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękna bluzka,.
    troche kojarzy mi sie ze starymi filmami

    OdpowiedzUsuń
  42. Twoja nowa bluzka wygląda na Tobie rewelacyjnie, Alu i jeszcze lepiej komponuje się z Twoimi pięknymi butami <3 Co do złamanej belki w szafie to jeszcze nie miałam takiej sytuacji, aczkolwiek patrząc na ilość ciuchów na wieszakach, to i u mnie może to wkrótce nastąpić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Oby jak najwięcej Twoja szafa wytrzymała :-)

      Usuń
  43. this blouse very beautiful and the jeans have a great fitting
    new review on my blog <<< Valentine's Day: gift and gadgets >>>
    have an happy day, kisses

    OdpowiedzUsuń
  44. Całość, chociaż nie do końca w moim stylu wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. tus zapatos son super cool, y la camisa una monada

    OdpowiedzUsuń
  46. Ach te bluzeczki z haftem, nie możemy oderwać od nich oczu :) Wyglądasz rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. great look!! I love your boots, amazing.

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo,bardzo,bardzo fajna stylizacja :)))) wygladasz fenomenalnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  49. Super cute!!! I like! <3 - http://www.domesticgeekgirl.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawa bluzka a kolor ust obłędny! :) Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, gratulujemy i życzymy powodzenia w blogowaniu :) Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/ Trzymamy kciuki i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  51. So cute blouse!!

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bluzeczka bardzo ładna, ale to buty... rewelacja! :)

    Pozdrawiam i życzę jak najmniej łamiących się belek w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Totally in love with the embroidered detail of this top! I love the style of the bell sleeves too and your metallic booties add a nice touch!

    xoxo Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Thanks a lot :D

    perfect look as usual :D

    NEW TIPS POST | 5 Steps to Have Perfect Lips All Year.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Toujours aussi ravissante ;-)
    Céline & Philippe

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna bluzka, ja też szukam podobnej. Mam nadzieję, że znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  57. zestaw kolorystycznie super srebrne buty do tych spodni nawet nie pomyślałabym o takim zestawieniu a wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też uwielbiam hafty a jeszcze bardziej koronki robione z włóczek.
    Fajny kontrast ma ta bluzka. Niespodziewane zestawienie kratki oraz haftu. Jak dla mnie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  59. Such a lovely blouse and cool boots Alice!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  60. Simply stunning! I like how the details on the blouse match with your lipstick and those boots are so unexpected and perfect! <3

    fashionabejita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo urocza i romantyczna bluzka, bardzo podobają mi się jej rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Pretty look !
    Nina
    xox
    www.thecrispylipstick.com

    OdpowiedzUsuń
  63. You are right, that blouse really is unique and I love that you paired it with a pair of jeans.
    Looks fab!

    Have a great day,
    -Kati

    OdpowiedzUsuń
  64. Fab blouse, Alice!
    Lo ve it and how you styled it, you look very pretty! :)
    xxx
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  65. Estás guapísima, me encanta el look!!

    https://adrianabohostyle.com/2017/01/30/fin-de-semana-en-andorra-con-pierre-vacances/

    OdpowiedzUsuń
  66. świetnie wyglądasz kochana, klik - 14,27$ :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Love this outfit!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Bluzka zwraca uwagę ciekawym rękawem i haftem. Dzisiaj uwagę zwracają buty, cudne...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, zachciało mi się trochę nowoczesności-stąd te srebrne buty :-)

      Usuń
  69. Pomysł z tymi wystającymi białymi rękawami - już właśnie ukradłam - więc jak moje zdjęcia się udadzą będzie plagiat hahaha. Cudownie - świeżo, lekko, delikatnie. Całuski - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Genialna bluzeczka <3 połączenie z białym topem pod spodem - rewelacyjny !!
    A propos okryć wierzchnich mam to samo, mój facet już nawet nie reaguje,tzn nie mówi głośno, gdy wracam z kolejnym futerkiem, lub płaszczem hihih, ale widzę te pioruny w oczach tak :P no cóż...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha mężczzni mają własne słabości, dlaczego tak reagują na nasze? Ostatnio mówi się dużo o minimalizmie ale to mojej szafy nie dotyczy ;-)

      Usuń