poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Drown in retro ;-)



         Temperatura idzie w górę, zimowe ciuchy chowamy głęboko do szafy. Chcemy w końcu wydobyć się z zimowego marazmu i wyglądać świeżo i radośnie. Sklep Zaful zainspirował mnie do tego. Dziś wybrałam propozycje w stylu retro, bo tkaniny w grochy z tym mi się kojarzą. Kreacje z nimi są niezwykle kobiece i nie sprawiają żadnych problemów ze skomponowaniem stylizacji.Nowością są groszki na brązowym tle, niezwykle eleganckie choć zapewne tylko dla miłośniczek tego koloru.Moim faworytem są grochy na żółtym tle, dajcie mi znać jakie Wy preferujecie odcienie.
Dla osób, które chcą zrobić zakupy w Zaful sklep przygotował promocyjny kod ZFNancy , dzięki któremu kupić można taniej. Zapraszam serdecznie do obejrzenia wiosennych inspiracji na łamach tego sklepu.

The temperature goes up, winter clothes hide deep into the wardrobe. We want to finally get out of the winter's malaise and look fresh and joyful. Zaful's shop inspired me to do that. Today I chose retro style proposals, because the polka-dot fabric makes me think of it. Creations with them are extremely feminine and do not cause any problems with styling. The reminiscences are on a brown background, extremely elegant but probably only for lovers of this color. My favorite are polka dot on a yellow background, let me know what you prefer shades.

For those who want to shop in Zaful, the store has prepared a promotional ZFNancy code, which allows you to buy cheaper. I invite you to look at spring inspiration in the pages of this store.


                                                   Cropped top - price here



                                           Tie fron set- price here



                                         Ruffle slip top- price here



                                                     Belted asymmetrical dress- price here


                                          Polka dot tied blouse- price here

49 komentarzy:

  1. Cześć,
    Biała sukienka w grochu jest idealna, niestety trzeba do niej mieć biust :/
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Styl retro to coś co uwielbiam. A kropki to już szczególnie! <3 Ta biała sukienka jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubrania w kropeczki coraz bardziej mi się podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam groszki! Cieszę się, że wracają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i really love the last one!

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, to kompletnie nie jest mój styl, aczkolwiek ta biała sukienka w malutkie kropki wygląda świetnie! Jest mega dziewczęca i zwiewna - myślę, że dobrze bym się w niej czuła :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  7. W grochy nie mam u siebie zbyt wiele rzeczy, właściwie to nic nie kojarzę, musiałabym dobrze przejrzeć zawartość szafy. Aczkolwiek sukienkę w grochy mogłabym mieć. Kto wie, może się skuszę w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie falbanki i kropeczki są bardzo kuszące, lekko frywolne wiosenne:) Lubię też styl retro, ma wiele uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się lubię takie ale nie wszystko tak dobrze nam nie wygląda Przynajmniej ja nie zawsze się w takich rzeczach dobrze czuje. Muszę sobie zrobić zakupy jakieś bardziej lżejszych rzeczy bo sporo wyrzuciłam w zimie i prawie nie mam w czym chodzić. Pozbyłam się trzech reklamówek ubrań ale to były rzeczy które już mógł służyć jedynie do chodzenia po domu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz jest dobry pretekst aby iść na zakupy :-)

      Usuń
    2. Ide :) tylko jeszcze nie wiem kiedy :)

      Usuń
  10. Fajne rzeczy wybrałaś :) jeszcze nie mam nic w grochy, muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great review dear. Thanks for the chic inspiration.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że grochy królują tej wiosny:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biała sukienka bardzo fajna:)
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Very interesting! Thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks a lot :D

    so amazing choices my friend :)

    NEW #OS5MAIS POST | THE FIVE MOST USED LIES! :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo,że średnio lubię klimaty retro, to akurat groszki bardzo mi się podobają :) Zwłaszcza takie na sukienkach i bluzkach z odsłoniętymi ramionami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Polka dots always look chic <3 Lots of love! Wonderful post dear
    Beauty and Fashion Freaks

    OdpowiedzUsuń
  18. These are gorgeous pieces. x

    Ann-Marie | http://facetocurls.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Grochy to jest to. Ja uwielbiam. Zwłaszcza ten kostium kąpielowy jest boski. Total retro. Bardzo fajny fason, choć nie wiem czy nie zostałabym posadzona o wyjście w spodenkach od piżamy na plażę, gdybym go miała na sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też bardzo lubię grochy, bardzo podoba mi się ich połączenie z kolorem musztardowym lub granatowym - jeżeli chodzi o brąz to wydaje mi się, że przykładowo połączenie narzutki, którą tutaj wybrałaś z białą, prostą sukienką byłoby strzałem w dziesiątkę :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice selection Alice...tops are really cute!!!
    Don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    90's is back

    OdpowiedzUsuń
  22. Ilove these retro items, thank you for sharing.
    These clothes are perfect for the warm days.

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna jest ta jasna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądają i bardzo uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie super groszkowe inspiracje :-) To prawda u mnie też powoli zimowe ciuchy wyladaowały w głębi szafy :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne inspiracje, choć to nie jest mój styl, zawsze chętnie podziwiam :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi odpowiada taki styl, jest niezwykle dziewczęcy i zwiewny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam grochy, jestem w 100% na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Love all the pieces with the dots!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten pierwszy top jest boski, ale niestety wyprzedany, pozostałe rzeczy również bardzo ładne (21.99; 13.49; 25.49; 19.03 ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też ostatnimi czasu pokochałam na nowo grochy <3
    bardzo podoba mi się te zółciutki komplecik- piękny, soczysty kolor, na widok ktorego od razu serducho się raduje <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  32. Unos productos estupendos!!!Te espero por mi blog bonit@!!!
    Feliz tarde de JUEVES!!!❤💛💙

    OdpowiedzUsuń
  33. jak dla mnie wszystko jest cudowne! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  34. Biała sukienka w kropki jest piękna. :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. A usual very interesting) Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  36. Podobają mi się grochy, ale ja w nich dobrze nie wyglądam.

    OdpowiedzUsuń
  37. I really love that polka dot tied blouse, so I just checked on Zaful!!
    Thank you, Alice <3

    akiko
    wwww.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie - a grochy kupuję w każdej postaci :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń