niedziela, 22 kwietnia 2018

Heat in the city



30-sto stopniowe upały dawały się we znaki cały tydzień w moim mieście.Taka nagła zmiana temperatur spowodowała również zmiany w mojej garderobie. Dziś ubrałam krótki, wakacyjny  , kombinezon w szarym kolorze ze sklepu Zaul. Przesyłka dotarła do mnie z prędkością światła ku mojemu miłemu zaskoczeniu. Do zdjęć dziś również nieśmiało pozowała nasza kotka,która perfekcyjnie zgrała się z kolorem mojego kombinezonu ;-)
Dla osób które chcą zrobić zakupy w promocyjnej cenie Zaful przygotował kod promocyjny ZFNancy.

30-degree heat gave a whole week in my city. Such a sudden change in temperature also caused changes in my wardrobe. Today I've been wearing a short, gray romper from the Zaul store. The shipment reached me at the speed of light towards my pleasant surprise. Today our kitten was also shyly posing for photos, which perfectly matched the color of my romper ;-)

For those who want to shop at a promotional price, Zaful has prepared a ZFNancy promotional code.







                                                           ROMPER- price here



27 komentarzy:

  1. Great jumpsuit. Love the color.
    The cat is adorable. :)

    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  2. As usual very interesting! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kombinezon jest przepiękny, ale początkowo myślałam że ma taki popielato błękitny kolor, a nie szary - może to kwestia tego jak pada światło :D Mimo wszystko jest naprawdę cudowny i z chęcią bym go nosiła!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kombinezony w każdej kombinacji:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe buty, uwielbiam obcasy
    https://zoio.pl/obuwie/buty-na-obcasie :D Świetnie dobrane kolorystycznie do kombinezonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze podobaly mi sie kombinezony,ale nigdy ich nie kupowalam az do tego roku:))) Patrzac na Ciebie wiem ,ze to jest dobry zakup :))) W kombinezonach wyglada sie swietnie zwlaszcza jesli ich sportowa nature zmienimy dodatkami . Zlote mule i mini koszyk idealnie przelamaly stylizacje :) Alicjo .... podziwiam ,podziwiam i podziwiam :))) Buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks a lot :D

    you look amazing :D loved all combo

    NEW BRANDING POST | THE NEWS OF THE PROJECT THAT I TREASURE!!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna, lekka stylizacja ;) kombinezon ma świetny kolor, bardzo Ci w nim do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. very pretty romper! We had a heatwave here too and I loved it! Today though, back to jumpers :(
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your romper, is perfect!

    Have a happy day beauty.
    https://nairgraphies.com/blog/

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie kombinezony świetnie sprawdzają się w ciepłe dni- Ślicznie w nim wygladasz :-) A kotek przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kombinezony i w tym roku kusi mnie jakiś na długie nogawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cool jumpsuit, perfect for summer and you look like a teen . its very pretty. Have a nice day.
    My New Post | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć,
    Właśnie podobny kombinezon planuję uszyć, tylko ciut bardziej kolorowy.
    Szkoda, że na zdjęciach nie widać dekoltu, bo ciekawa jestem jaka jest góra tego kombinezonu, a zasłaniają je Twoje włosy.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kombinezon! Całość prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oh dear I love your shoes!! and the pic with this cat is soooo lovely

    kisses and have a great week
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo wakacyjny look:) i ten niebieski kolor też mi się podoba:).

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki piękny kombinezon (15.99), widzę, że mają też czerwony, a ja go przeoczyłam (wczoraj chyba przez dwie godziny wybierałam w Zaful kombinezon;)
    Wspaniale wyglądasz, mega zgrabnie i stylowo, a kotka cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż zrobiło się gorąco :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę, ale mi się marzy, aby wskoczyć w taki kombinezon, a tymczasem kilka dni temu wygrzebałam swoje z tamtego roku, ale jeszcze szybciej je spowrotem schowałam, bo niestety jeszcze się w nie nie mieszczę buuuu :(

    Fantastycznie wyglądasz kochana <3
    I cudny koteł <3

    Buziaki :*
    Daria

    Czy Ty masz instagrama może ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Dario, insta nie posiadam-nie mam czasu na to ;-)

      Usuń
  21. Mam podobny kombinezon tylko odrobinę góra inaczej uszyta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny kombinezon, na upały w sam raz :) u nas było 25, więc też bardzo przyjemnie, szło się już opalić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. What a fabulous romper!!
    Last week Tokyo was very hot, too!

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  24. That’s a sexy romper, babe! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastycznie !!! Takie kombinezoniki wyglądają przepięknie - a Twoje dodatki niezwykle mi się podobają. Koszyczek słodziutki, a buty tak bardzo modne. Stworzyłaś świetny letni look :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń