poniedziałek, 9 kwietnia 2018

PHENOMENAL US - challenge 11


                                                   "HOT: Po każdej stronie tęczy / On Both Sides of the Rainbow"

             Tematem przewodnim dzisiejszych stylizacji z Phenomenal Us jest tęcza. Najpierw miałam stworzyć pastelową tęczę ale zmieniłam zdanie(pokażę ją innym razem). Zinterpretowałam temat po swojemu gdyż moja wygląda inaczej , jakby pochodziła z Marsa lub innej planety;-) 
 #phenomenalus #phenomenaluschallenge#phenomenalusonbothsidesoftherainbow 










35 komentarzy:

  1. Oryginalne podejście do tematu i udane połączenie kolorków.

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm attracted to your colourful top, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks a lot :D

    ooohn, I want your belt bag, please :D
    great look!

    NEW DECOR POST | DECORATE YOUR HOME WITH KITCHEN ITEMS. :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie i oryginalnie podeszłaś do tematu :) ciekawa jestem wersji pastelowej, będę na nią czekała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To połączenie kolorów bardzo przypadło mi do gustu. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka rewelacyjna i to połączenie ze spódnicą. Fajne, żywe kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też coraz więcej koloru, w końcu wiosna rozkwitła w pełni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć,
    Świetna ta stylizacja. Bardzo odważne łącznie kolorów, ale super to wygląda :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie ogarnęłas temat tworząc ciekawa kolorystycznie wiosenną kreację :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty prześliczne! Uwielbiam ten kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorowe paski maja moc :) sa takie energetyczne ,mlodziencze wrecz zywiolowe :) Piekna stylizacja i Ty w takich kolorach wygladasz swietnie :) pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale u Ciebie kolorowo, wszystko ciekawie dobrałaś a te buty marzenie, niestety w takich w górach nie mogę chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I super, że zmieniłaś zdanie, bo ta marsjańska wersja jest przeciekawa, piękny zestaw, niezwykłe kolory :) Dziś w lumpku miałam właśnie ochotę kupić lniane spodnie w kolorze Twojej spódnicy, ale były dużo za duże. Wyobrażałam je sobie z Twoją bluzką, tylko takiej cudnej bym na pewno nie znalazła :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, podoba mi się bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  16. I love your bag, I want one like this :P

    So beautiful,
    Marisol x

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam Twoje szalone szerokie spodnie w paski ;) , a tu taka cudowna bluzka :) . Ślicznie to wszystko skomponowałaś :), Piękne kolory i dodatki. Pozdrawiam tęczowo - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie jest taka nutka Tęczowa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. CZy ja wiem, czy z innej planety... a jeśli, to z bardzo pięknej planety ta tęcza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie, kolorowo i ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz <3 piękne połaczenie kolorow <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest kolorowo i tęczowo, a to lubię najbardziej ! Pięknie wyglądasz Alicjo.
    Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem to tak: wiele Twoich stylizacji mi się podobało, ale ta chyba najbardziej! Buty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zawsze fantastyczne połączenie kolorów! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Your challenge of rainbow is so fantastic!!
    I also love the belt with bag!!

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne i kolory i fasony, po prostu rewelacja jak dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna jest Twoja wersja tęczy, taka delikatna i subtelna...

    OdpowiedzUsuń