poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Red & Pink


             Projektanci mody na ten sezon proponują dość kontrowersyjne połączenie czerwieni z różem. Niektórym wydawać może się  ono zbyt słodkie, innym zbyt wyraziste. Oto moja wersja takiej mieszanki kolorystycznej ;-)









                                                               Blouse - Mango
                                                               Pants    - Bershka
                                                               Shoes   - Esprit

61 komentarzy:

  1. Wyraziste, z charakterem proste fasony. Wszystko super się składa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. YES! a colour combination I am LOVING at the minute, so bold yet so cool!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks a lot :D

    you look amazing :D I really love the mix of colors <3

    NEW OUTFIT POST | BREAK DOWN: It was a week too complicated!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie kolorków ;) Bardzo podobają mi się spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. great color duo Alice and those mules are superb ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/04/09/chantilly-day-1/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie kolorystyczne. Fajnie wyglądałaby różowo-czerwona torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mocne zestawienie :) Spodnie bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, soczyste połączenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dear Alice, red and pink is for me the perfect colour combination and I really love your look!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne połączenie kolorystyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodobały mi się spodnie, z chęcią takie bym ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie połączone kolory, świetna całość, jak zawsze super wyglądasz...pozdrawiam wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  13. I really love this combination of colors!! you look so pretty

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Połączenie różu z czerwienią - kiedyś nie do pomyślenia (chociaż ja się tym nie przejmowałam i dawno już tak mieszałam;-)) A teraz to cudowność, na którą już się nie patrzy ze zgrozą ... i bardzo dobrze:-) Wyglądasz cudownie ... specjalny buziak przesyłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, kreatywnie i uroczo! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Bardzo spodobała mi się bluzka ^^
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć ^^
    Pozdrawiam ♥️ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie to połączenie w takich mocno nasyconych tonach jest piękne, i Ty się w nim świetnie prezentujesz, super zestaw, boska kosmiczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Połączenie super, bardzo odważnie i oryginalne, jak najbardziej jestem za aby połączyć różowy z czerwonym. A do dziś jest stereotyp w PL, że różowy to bee haha czasami śmieszy mnie te podejście ludzi do mody i do życia, mają jakieś ograniczenia myślowe. A moda to coś wspaniałego aby pokazać ciekawe stylizacje i jesteś tego dowodem, że fajnie można bawić się stylizacja :P Robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne to połączenie kolorów :) Spodnie cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie połączyłaś kolory:) piękna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna ta czerwona koszula. Ja lubię czerwień i róż bardzo i często noszę oba kolory, choć zawsze oddzielnie;). Lubię je też na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Love the red hot top, babe! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. i really love your pink pants! you look gorgeous! anyway, just dropping by to say hello all the way from southeast asia! i hope you can drop by my blog too and follow if you like. have a nice day! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  24. Od kiedy pamiętam mam problem z zestawieniem tych dwóch barw. Zawsze wydawało mi się, że to absolutnie do siebie nie pasuje. A tu niespodzianka. Nie tylko sam kolor, ale głównie o jego odcień w tej zabawie chodzi. Twoja propozycja przyciąga wzrok, jest bardzo kobieca i energetyczna. podoba mi się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. You look so classy. Love the bag! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks a lot :D

    your outfit are so trendy <3

    NEW REVIEW POST | THE BEST SERUM I USED IN MY HAIR!!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  27. estas preciosa y me encanta tanto tus pantalones como tu camisa

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się to zestawienie :) Może dlatego, że kocham oba kolory zarówno czerwień jak i róż :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega mi się podoba takie połączenie kolorów :)
    https://freshisyummy.blogspot.com/2018/04/inspirations-coachella-2018.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne są te spodnie, a połączenie kolorów - ogień! ;)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubie odwazne polaczenia a czewien z rozem wyglada wysmienicie :) Swietnie Alicjo ,idealnie wlasciwie :) pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  32. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  33. W życiu nie pomyślałabym że zestawienie różu z czerwienią może być aż tak bardzo udane! Stylizacja jest naprawdę przepiękna :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  34. Czadowe spodnie i bluzka :)
    Podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooo proszę, w życiu bym nie powiedziała, że te dwa kolory będą ze sobą tak fajnie współgrać, a tu proszę, wszystko hula i gra :)
    Te spodnie są boskie- mega mi się podobają <3

    Kto nie ryzykuje, nie pije szampana :)


    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne połączenie kolorów ja pierwszy raz kupiłam czerwone spodnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Thanks a lot :D

    my fav trendy blogger <3

    NEW WISHES POST | BEAUTY NEWS to TRY TILL APRIL END.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo oryginalna kombinacja kolorystyczna- U Ciebie w barzdo eleganckim zestawieniu, który z pewnościa ożywi kazde biuro :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Looking fabulous! Love every single item!

    OdpowiedzUsuń
  40. jakie piękne spodnie <3 super zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy nie myślałam o połączeniu tych dwóch kolorów razem, ale wyglądają one naprawdę fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Połączenie różu i czerwieni to jedno z najbardziej odważnych, ale też chyba najciekawszych połączeń ever! Cudownie to wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  43. I love your outfit very nice

    www.alyinwanderland.com

    OdpowiedzUsuń
  44. A mi bardzo podoba mi się takie połączenie - według mnie jest genialne, a czerwony idealnie współgra z takim odcieniem różu. Twoja stylizacja jest bezbłędna, a ta piękna srebrna torebka stanowi przysłowiową "wisienkę na torcie" :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak dla mnie bomba :)!!! Coś mi mówi, że też stworzę stylizację w tych kolorach ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Great combination!! you look amazing like always.
    Have a nice day.
    My New Post | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolory rewelacyjne : czerwień ceglana + róż , do tego torebka o kolorze srebrnym.
    Bardzo fajny zestaw .
    Pozdrawian
    Krystyna
    zapraszam do mojej strony
    www.krystynaczarnecka.wp

    OdpowiedzUsuń
  48. Estupendo todo!!Espero tu opinion en mi ultimo post!!!Que pases un buen dia!!!❤💛💙

    OdpowiedzUsuń
  49. Dużo ludzi uważa, że te dwa kolory do siebie nie pasują. Ja jednak twierdzę, że świetnie one razem współgrają i ty to udowadniasz tą stylizacją :) Pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. this post is amazing :)
    xoxo Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  51. Great post as usual! Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  52. Amazing outfit! Love the combination of red and pink!

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam takie odważne połączenia :) Cudowny i niezwykle energetyczny zestaw stworzyłaś Alu :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  54. TAK, TAK< TAK - połączenie kolorów fantastyczne !!!! A spodnie same w sobie po prostu niewiarygodnie piękne !!!! Zachwycam się tym pomysłem bez końca :) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń