poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Easter look


             Jak tam kochani, jesteście bardzo mokrzy? Gdy opowiadam Francuzom o Lanym Poniedziałku patrzą się na mnie tak jakbym spadła z księżyca-tak więc ja jestem sucha ;-) Post ten miał ukazać się wcześniej ale czasu brakło nam na zrobienie zdjęć. Dzisiejszy zestaw jest utrzymany w bardzo spokojnej kolorystyce bo ja po prostu lubię skrajności.











                                                           Blouse- Zara
                                                           Blazer - River Island
                                                           Shoes-  River Island
                                                           Pants - Bershka

57 komentarzy:

  1. Very elegant outfit Alice with a superb classy blazer and top kitten heel mules ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/03/27/felidae/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja super, bardzo podoba mi się torebeczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i jaka piękna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancki i klimatyczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cute look dear!!! Beautiful blouse!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie obchodzę lanego poniedziałku - kiedy byłam dzieckiem to bardzo lubiłam, ale teraz już mnie to jakoś nie kręci :P Zakochałam się w torebce <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnie, ale pięknie. Uwielbiam takie skrajności (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka przykuła moją uwagę, ładny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Everything is so perfect, love the bag, your jacket and of course shoes too.you look great.
    My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz, śliczny żakiet i torebka. Co do lanego poniedziałku to u mnie spokojnie...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  12. This jacket is so beautiful!! Loved the outfit

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks a lot :D

    amazing combo :D your coat seems to be so Chanel :D
    Loved it!

    NEW OUTFIT POST | WE ALL HAVE PHASES LIKE THE MOON :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezwykle urokliwy zestaw i przy tym trendowy też, bo pastele, biel, wiązanie bluzki :) Słodka torebka :) Też mnie pastele kuszą, zobaczymy :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja. Bardzo lubię biel ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć,
    No proszę, myślałam, że biale buty nadają się jedynie do ślubu, a tu jak ładnie wyglądają :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo elegancko i z klasą! Podoba mi się:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny ten pastelowy look, wiosna jak nic nastała :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz bardzo szykownie w tej stylizacji - biel pasuje do Ciebie, poza tym Twoja koszula skradła mi serce - osobiście też jestem fanką takich bluzek/koszul, według mnie są ponadczasowe i eleganckie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. As usual very interesting) thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks a lot :D

    love when you look so chic :D this bag is amazing :D

    NEW DIY POST | 2 DECOR DIY'S in Less Than 15 Minutes: Learn to Recycle :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie wyglądasz w tym zestawie :))) Zachwycam się marynarką :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Klasa i elegancja w moich ulubionych jasnych barwach :) Przepiękna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana wyglądasz pięknie, elegancko, z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  25. because as always you are super pretty with the clothes that you show us, I'm going to take ideas, and look at everything that you show us today because I loved it.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna stylizacja ;) i jakie piękne buty ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Blazer is amazing...perfetc over your outfit Alice!!!!
    Don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    News on Fashion – April 2018

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiosennie i radośnie. Żakiet jest fantastyczny. Po prostu francuska elegancja i szyk!

    OdpowiedzUsuń
  29. Thanks a lot :D

    you are adorable <3

    NEW REVIEW POST | FINALLY: GOODBYE SPOTS with this amazing MOISTURIZER! :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Elegancki i szykowny zestaw podany w subtelnej kolorystyce. Cudna marynarka w stylu Chanel. Po prostu pieknie skompnowana całość. Ślicznei wygladasz w tym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądałaś prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz idealnie,ładne kolorki ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Love the sweet pastel colour, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. Looks so interesting) Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  35. This is such an amazing easter look,
    I love this light and yet classy styling. So amazing hun.

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  36. So elegant my dear frined, I love your jacket
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna marynarka, piękny wiosenny zestaw! :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. I really love this outfit, the tweed jacket is just perfect. It is beautiful

    www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń
  39. You look beautiful in this blue blazer and white pants! Blue is your color dear. It's always nice to dress up for Easter to welcome in a new spring look right? Your heels and jeans pairing go so well together. Style perfection!


    www.astylishlovestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie Kochana :) elegancko, pastelowo, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny, delikatny i wiosenny look. No i baaardzo twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapomniałam dodać: żakiet cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie i elegancko widziałam że jest szał na klapki...kiedyś takie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudny ten żakiet a torebka marzenie, ta stylizacja to idealny Look na paryskie ulice :)

    OdpowiedzUsuń
  45. BUTY< BUTY < BUTY !!!!! Cudowny look, przesłodkie kolory - zachwycam się Twoim pomysłem :))))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń