poniedziałek, 20 lipca 2020

Lilac & Black



         Koszulek nigdy za wiele ;-) Zatem gdy zobaczyłam je na stronach Femme Luxe, w dodatku w każdym , możliwym kolorze postanowiłam parę zamówić. Wybór stanął na klasyczną czarną ,która pasuje praktycznie do wszystkiego. Druga stylizacja jest trochę cukierkowa z udziałem liliowej. Sami stwierdzicie która bardziej Wam się podoba.
Sklep ten oferuje również szeroką gamę koszulek z nadrukami, spodni oraz zestawów sportowych.

There are never too many  t-shirts ;-) So when I saw them on the Femme Luxe website, and in every possible color, I decided to order a pair. The choice was a classic black one that goes with virtually everything. The second stylization is a bit candy-colored with lilac. You will find out which one you like more.

The store also offers a wide range of printed T-shirts, joggers and loungewear
.









                             Black top - Femme Luxe 
                             Lilac top  - Femme Luxe

51 komentarzy:

  1. Bardzo ładne koszulki. Ta liliowa na przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love both the looks! Very stylish and elegant! Nice Post! Have a great day!
    Rampdiary
    Beautyandfashionfreaks

    OdpowiedzUsuń
  3. They are both really cute outfits on you. I really like the pink and lilac outfit the most, it's such a pretty summery outfit xo

    OdpowiedzUsuń
  4. W obu wydaniach wygldasz rewelacyjnie Alicjo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie ten jak to nazwałaś "cukierkowy zestaw", teraz na lato idealny, ja uwielbiam tak szaleć z kolorami, a liliowy to już w ogóle podobił w tym sezonie moje serducho <3
    Szkoda, że nie masz kochana instagrama, to byś zobaczyła :) hehehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz kochana 😍
    Obydwie koszulki mi się podobają- masz rację, koszulek nigdy dość 😉
    Obydwie stylizacje są świetne 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zestaw ze spodniami i liliowym topem - super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow both looks are stunning. :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem wierna czerni niezależnie od pory roku :)) Ale kolor spodni mnie oczarował 🖤

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow TOP.. Very beautiful colors

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie Ci w takich kolorkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba zestawy bardzo fajne, te spodnie bardzo mi się podobają 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. It's amazing how you look so perfect in both looks.
    The classy black/white one and the bright colorful outfit.
    Lovely combination.

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam pastelowe stylizacje, ale tym razem spodobała mi się bardziej ta ciemniejsza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie basicowe koszulki :) Pasują praktycznie do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Liliowy top genialny! Ale ciemniejsza stylizacja bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne bluzki. Uniwersalne, będą pasować do wielu stylizacji. Ładne spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Love this looks, Great post!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czarna to mój faworyt 😁 wyglądasz świetnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. You dress up a t-shirt nicely!

    OdpowiedzUsuń
  21. I love both the looks! Dear you are very stylish and elegant!♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie koszulki są świetne (6.49) i w obu zestawach wyglądasz ślicznie:)
    Tą liliową też sobie zamówiłam i mam zamiar zestawić z pastelowymi szortami, więc ta cukierkowa stylizacja totalnie mnie zauroczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Perfect colour matches, dear Alice! Both looks are so beautiful! You look fantastic!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne połączenie liliowego koloru z różem . I ładnie Ci w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful outfits, you look great. I really like the outfit with the lilac top and the pink pants. The outfit with the black top and skirt is very cute as well.

    OdpowiedzUsuń
  26. połączenie tego liliowego topu z różowymi spodniami skradło moje serce <3
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się najbardziej podoba spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dziekuje za odwiedziny :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Lovely outfits. Really beautiful combos.

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacje bardzo różne, ale obydwie mega mi się podobają <3

    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zestaw z ciemną spódnica wygląda świetnie :) Zastanawiałam się nad tymi bluzeczkami ale jeszcze się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. druga stylizacja ze spódniczką bardziej przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wonderful photos! Nice look!    

    OdpowiedzUsuń
  34. Femme Luxe opanowało blogi i nareszcie ktoś wybrał inne koszulki niż wszyscy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Very interesting post! Thanks for the information! ✔️✔️✔️ Have a great evening! 🎀🎀🎀

    OdpowiedzUsuń
  36. Super koszulki. Stworzyłaś dwa bardzo ciekawe zestawy ,ale mój faworyt to ten z czarną koszulką. Super szpileczki dobrałaś do spódnicy. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobrego weekendu sliczna ❤

    OdpowiedzUsuń
  38. Oba zestawy ładne, ale w różu Ci ślicznie.:)

    OdpowiedzUsuń