Chocolate color dress


 

               

                    Nigdy nie mów nigdy. Gdyby ktoś dziesięć lat temu powiedział mi ,że wyjdę w sukience podobnej do habitu zakonnicy odpowiedziałabym stanowczo nie. Z wiekiem gusta jednak się zmieniają. Poszukujemy ubrań w których czujemy się dobrze i nie ubieramy na siłę czegoś co nam nie odpowiada. 

Dlatego ja zdecydowałam sie na lnianą sukienkę w czekoladowym kolorze. Zdobiona jest pod biustem troczkami z koralikami. Jest zwiewna, luźna i wygodna i w sam raz na lato . A czy Wy lubicie ubrania z lnu?










Komentarze

  1. Faktycznie, czekoladowa i bardzo Ci pasuje, zwłaszcza z tymi butami extra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka. Świetnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfect with the wedges! I like the bodice too!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w tej sukience :) podobają mi się buty i torebka w kontrastowym kolorze :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. No muszę przyznać, że bardzo podoba mi się ta sukienka. Zwłaszcza kolor, chociaż sama nie noszę ubrań w takim odcieniu. Z lnu kiedyś miałam spodnie i tak się źle prasowaly, że od tamtej pory nie noszę lnu.
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, len nie należy do najpokorniejszych materiałów ;-)

      Usuń
  6. Bardzo ładna sukienka. Mówiąc o kolorze to ja w swojej szafie też mam kilka rzeczy - w tym sukienkę, wprawdzie inny fason i materiał, ale czekoladowa :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci miłego czwartku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! I love these dress! You look amazing :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I like linen--it's the best kind of suits to wear in the South of the US during summer, but I'm looking forward to being a few years older and shunning suits!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lido vestido te queda muy bien., Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja, naturalna, letnia, idealna na ciepłe dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolorek sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O vestido apresenta uma cinta subida que lhe realça o peito.
    Ambos os modelos estão bem.
    Abraço de amizade, Alice.
    Juvenal Nunes

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful, the color suits you very well

    OdpowiedzUsuń
  14. patrzę rzecz jasna z męskiego, do tego heterycznego punktu widzenia i odczucia mam mieszane... w końcu tak mi wyszło, że wyglądasz wspaniale (z definicji, jako piękna kobieta), ale sceneria, tło fotek jest jakoś nie bardzo... tak na mój gust /a o gustach się nie dyskutuje/, to może raczej jakaś klimatyczna kafejka, jakaś galeria /sztuki, nie handlowa/, tam bym Cię akurat chętnie widział...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie rozumiem .Jednakże ja bardzo nie lubię robić zdjeć gdy jest zbyt wiele osób wokół mnie. Stresuję się wtedy jak przed występem na akademii szkolnej ;-)

      Usuń
    2. ludzi zawsze można wygonić: "to jest prywatna impreza!", LOL...
      tak w ogóle, to coś mi się gryzie ta kiecka z otwartym plenerem, a z drugiej strony to nie może być za ciasne, zbyt przytulne pomieszczenie, bo cały efekt szlag trafi i zero drewna, bo to się zleje kolorystycznie... co powiesz na kamienne, surowe, gotyckie wnętrze, porządnie oświetlone pochodniami?... skromna słowiańska księżniczka, taka prosto z ludu, z kurnej chaty wzięta /#LEN/ w swoim małym zameczku :)

      Usuń
    3. Haha, bardzo dobry pomysl z tym gotyckim wnetrzem :-)

      Usuń
  15. Lubię len. Co prawda to nie mój kolor, ale Tobie jest w niej bardzo twarzowo. No i super buciki do tego 👍

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio też przekonuję się do brązu. Mega stylowa sukienka i super dobrane dodatki, wspaniale wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wcale jak habit nie wygląda!!!
    Bardzo ciekawa dzięki tym troczkom i świetnie Ci w niej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sukienka i podpisuje się pod nigdy nie mów nigdy i stwierdzeniem że nasze gusta się zmieniają. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tulle skirt

Scarf

Checkered set