My eye makeup

     

           Dla odmiany dziś o kolorówce oczu jaką używam w tym roku. Mowa właściwie o paletkach i jednej maskarze . Jeśli  chcecie wiedzieć więcej zapraszam do zwięzłej lektury.

                                         

                                                  Paleta Iconic London


  

                 Paletkę Iconic  nabyłam w Lookfantastic, w tej chwili kosztuje  69 euro. Oczywiście gdy mają promocje można ją kupić taniej. Ma dwadzieścia cieni do powiek : 8 matowych i 12 błyszczących. Jest produktem wegańskim. Cienie zamknięte są w tekturowym opakowaniu z dużym lusterkiem. 

Cienie są koloru nude,  złota , pomarańczy , brązu oraz różu. Nakładam je bezproblemowo, nie osypują się . Jestem zadowolona z ich efektu na mojej skórze. 


                                           Cienie Nars           


               

           Jest to mala paletka,zawierajaca jeden odcień matowy oraz 3 błyski.  W tej chwili są na nią promocje i aktualnie kosztuje 29 euro /poprzednia cena to 49 e/. Pomimo że do tanich nie należy muszę stwierdzić że tekstura tych cieni jest najlepsza jaką mialam do tej pory. Sa świetnie napigmentowane i rozprowadzają się doskonale. Śmiało mogę Wam je polecić.


                                              Paletka Charlotte Tilbury

                                              

                      Paletka ma ładne, ekskluzywne opakowanie. Kosztuje 55 euro. Dostałam ją jako gratis do zakupu. Cienie mają bardzo ciepły odcień. Perłowe daja śliczny błysk na powiece . Jednakże pomimo że to marka tak znana i luksusowa to muszę stwierdzić że nie sa warte tej ceny. Mówię to z czystym sercem abyście Wy nie musiały kupować ;-) 

                                   

                                  Maskara Charlotte Tilbury



         Jest to maskara dodająca długosci i objętości. Ma fajną, silikonową szczoteczkę ,która dobrze  rozdziela rzęsy . Tusz jest trwały , nie rozmazuje się pod wpływem wilgotności powietrza. W Sephorze kosztuje 34 euro. Czy polecam ? Tak średnio, można mniej wydać na maskare która robi dokładnie to samo. A Wy jaką maskarę rekomendujecie?


Komentarze

  1. A pokażesz ten makijaż na sobie :D?
    Kolory cieni ładne.
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  2. JA też chciałabym zobaczyć ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna paletka. Jestem ciekawa jak wyszedł makijaż z użyciem ich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, great makeups! All the best to your testing.

    OdpowiedzUsuń
  5. Można kupić teraz świetne kosmetyki, teraz nie używam cieni, tylko kredkę do oczu i roświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się już sama oprawa spodobała. Taka elegancka :).

    Ja niestety mam na tyle opadającą powiekę, że w ogóle nie używam cieni... Lubię za, to malować dolną linie oka kredkami :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Z nadejściem wiosny zaopatrzyłam się w cienie, ale z innej formy, ale również prosiłabym o zaprezentowanie makijażu!!!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieniami, to w ogóle nie umiem się malować ;)
    Jesli chodzi o maskary, to po wielu testach na Lorealach, Pupach, Goshach, wróciłam do swojskiego Eveline (robi, to samo, a nawet lepiej niż droższe tusze).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Eveline tuszu nie mialam, zaintrygowalas mnie :-)

      Usuń
  9. Wiem, że każdy ma jakieś swoje preferencje, ale ja bardzo lubię Charlotte Tilbury. W paletce Exaggereyes jest mój ulubiony cień, który daje efekt mokrego oka. Nazywa się Pop Réhausse. Nigdzie indziej nie spotkałam tak mieniących się drobinek.
    Ja też chciałabym zobaczyć makijaż. 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, ciepłe i lśniące kolory :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta paleta Iconic ma idealny dla mnie zestaw kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paleta Iconic London mnie zainteresowała. Super kolory. Co do tuszy do rzęs, to lubię produkty Max Factor.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne kolorki! Takie jak lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I've tried Charlotte Tilbury products before so I can confirm the insane quality. The other products look amazing too! <3


    http://www.couture-case.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tulle skirt

Scarf

Checkered set