Green skirt

 


                      Moje letnie zestawy są proste, z małą ilością dodatków. Wyznaję zasadę, że im mniej tym lepiej, bo inaczej jest za gorąco. Dziś występy w mojej ulubionej spódnicy z marszczeniami z przodu. Zielony jeszcze mi się nie znudził ;-) A jakie  Wy preferujecie kolory w swojej letniej garderobie?







                              Bag - Guess

                              Top - Bershka

                              Skirt - Mango

                              Shoes- Zara

Komentarze

  1. Lubię wszystkie kolory, może oprócz czarnego, a latem podobnie, im mniej, tym wygodniej:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na lato to w sumie wszystkie kolory,mam i białe sukienki, spodnie,różowe i dużo granatowego. Zieloną sukienkę też mam. A Twoja spódnica bardzo mi się podoba! Super letnia stylizacja 🙂
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz. Dziękuję za odwiedzinki. Ja się dobrze czuje w czarnym, choć od czasu do czasu wskoczę w coś kolorowego .

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja. Bardzo ładnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. A wonderful summer skirt! Cool heels..although, I am certain I would stumble in them. Great styling!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super krateczka :) Ja cały rok wybieram czerń, szarość, beż i ogólnie kolory natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A perfect effortlessy chic summer outfit!
    Your skirt really screams summer!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jak to mówią, piękne w swojej prostocie... wymiary kratki trafione, już odrobinę większe by Twoje wymiary zniekształciły... kolor - wiadomo, zieleń rządzi o tej porze roku... na swojej garderobie nie lubię zbyt jasnych kolorów, są niepraktyczne, a jasnych spodni w ogóle nie zakładam...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć :)
    Pytasz o nasze ulubione kolory? Ja, jeśli chodzi o letnie barwy to jasne i kolorowe: niebiski, zielony (wraz groszkiem i seledynem), różowy, pomarańczowy, czerwony, miodowy, żółty, czasem biały.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. The skirt is really beautiful. I like the combination with the white blouse.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. Też wolę latem proste zestawy, a jeśli chodzi o kolory to chyba wszystkie oprócz czerni. Świetna spódnica i ciekawa bluzka, super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lato to najlepszy czas na kolor. Pozdrawiam serdecznie 🤗

    OdpowiedzUsuń
  13. Muito interessante o seu blog.

    Abraços

    OdpowiedzUsuń
  14. Top super, spódnica ciekawa. Bardzo lubię kolor zielony! W letniej garderobie cenię barwy naturalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealna w połączeniu z białą bluzeczką :) Ja to bym mogła mieć nawet taką letnią sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny zestaw, taki typowo letni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zestawienie biel u zieleń. Niedawno kupiłam sobie spódniczkę zieloną.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny zestaw :) latem wolę proste, przewiewne ubrania z naturalnych tkanin :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. PIęknie wyglądasz :) Bardzo podoba mi się spódnica, trochę w stylu retro.

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful outfit, you look fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, bardzo Ci pasuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tulle skirt

Scarf

Checkered set