Polo dress

    

            Jednym z trendów tegorocznego lata są koszulki polo. Ja zdecydowałam się na jej sukienkową wersję . Ma długość midi i ku mojemu zdziwieniu bardzo wygodnie się w niej chodzi. 

Nie raz, oglądając filmiki na You tube, nie mogę się nadziwić jakie kity wciska się ludziom by wzrosła ogladalność. Dziś mowa o stereoptypach dotyczących francuzek. Pierwszym z nich jest masa poradników dlaczego są one tak szczupłe. I tu od razu musze stwierdzić, że tak powiedzieć może ktoś, kto nigdy w tym państwie nie był. Kobiety tutaj , jak każde inne, borykają się z różnymi problemami zdrowotnymi i egzystencjalnymi i nie każda nosi rozmiar S. 

Drugi stereotyp dotyczy stylu paryżanek. Wybaczcie ale czerwona szminka, beret, lub sukienka w groszki to filmowe frazezy. Nie zobaczycie tego w tym kraju bo jak wszystkie europejki lubią one nowe trendy. Jedyną rzeczą z którą mogę się zgodzić to ich nonszalanckie fryzury. Bylam świadkiem u fryzjera gdy kobieta placiła rachunek przy czym wygladała jaby fryzjer jej nie uczesał.. To sa moje obserwacje i chciałam sie nimi z Wami podzielić ;-)










 

Komentarze

  1. Bardzo ładna sukienka i kolorowe akcenty podbijające look. Zdaje sobie sprawę, że w social mediach i na youtube pokazuje się idealny świat. Wydaje mi się jednak, że prawda jest najciekawsza, a relacje z pierwszej ręki najbardziej wartościowe. Miłej niedzieli i całego tygodnia.🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. So great for summer! Loving the style! Very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w tej sukience i te kolorowe dodatki idealnie komponują się z całością:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz w tej sukience :).

    O tak wielu ludzi myśli, że to co w filmach, to sama prawda...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka! W wersji polo jeszcze nie widziałam tego fasonu.
    Tak, te stereotypy bezmyślnie powielane... Ja sobie daję spokój z czytaniem i oglądaniem treści, kiedy widać, że ktoś nie ma pojęcia o czym gada 🙃😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i elegancka sukienka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna sukienka, ale nie mój krój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lindo vestido. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, tyle kitu się wciska ludziom, że to aż przeraża. Tym bardziej doceniam, jak ktoś pisze prawdę i to z doświadczenia. Wyglądasz prześlicznie w tej sukience i masz przepiękny uśmiech. Miło zobaczyć zdjęcia w ogrodzie z tak uśmiechnietą kobietę, która do tego oddaje Ci tyle dobra. Uściski wielkie, miej jak najpiękniejsze dni. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice dress. You look beautiful in it.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta sukienka. I bardzo się cieszę, że piszesz o stereotypach, one królują i są nieadekwatne do rzeczywistości. Ale Francja to piękny kraj. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna i jaka uniwersalna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukienka :) bardzo podoba mi się, że dobrałaś kolorowe dodatki, które przełamują czerń :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię koszulki/ sukienki polo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Elegant and beautiful look.
    Have a nice week

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tulle skirt

Scarf

Checkered set