Linen trousers

 

 

                      Lubię jasne kolory . Zdarza mi się  jednak plamienie takich ubrań w miejscach publicznych. Wychodzi na to, że powinnam  nic nie jeść i nie pić, ewentualnie wodę ... Od samej wody energii jednak nie ma. Tak więc dla odmiany kupiłam sobie czarne spodnie z dodatkiem lnu. Wiem ,że jest to dziwny kolor na lato ale tak naprawde jest bardzo na czasie. Spodnie mają w pasie gumkę co ma swoje plusy i minusy. Adaptują sie przez to łatwo do ciała. Jednak spodnie ;które maja wszyty pasek zamiast ściągacza, zdecydowanie lepiej podkreślają sylwetkę, nie mają workowatej formy. Czyli ja dziś w workowatych spodniach tu wyszłam oraz fuksjowej reszcie i kropelce bieli ;-)















                                     Pants  H&M
                                     Blouse  Mango
                                     Sandals  Texto
                                     Bag      Guess

Komentarze

  1. Bardzo ładne spodnie i można z ich udziałem stworzyć wiele ciekawych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie dziwny, dla mnie czarny to must have. Spodnie workowate zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Len to super materiał na lato, sama też mam czarne i brazowe lniane rzeczy,

    OdpowiedzUsuń
  4. przyznam Ci szczerze, ze w temacie samych spodni po prostu nie mam zdania... przy tym fasonie i kolorze muszę to zobaczyć live, nie wiem, czy filmik by wystarczył... kobiety naprawdę rozmaicie wyglądają w taki spodniach, statyczne fotki nie dają możliwości tego ocenić...
    czy czarny kolor spodni maskuje ewentualne zabrudzenia?... nie bardzo... jako kociarz preferuję szarość, jakiś ciemny blue jeans, a najlepiej camouflage... rozumiem, że rozumiesz, o co chodzi...
    za to góra jest super i biały biustonosz pod spodem, inny jego kolor jest do bani, nawet bez byłoby nie tak...
    aha, buty też są okay i torebka do kompletu, fajnie to zgrałaś...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kociej sierści to zgadzam się, widać ją na ciemnych ubraniach. Ja zwierzaka nie posiadam, choć mój syn ostatnio bardzo o niego prosi...

      Usuń
    2. skoro prosi...
      kot szczęście przynosi :)

      Usuń
  5. Such great style! I adore that top. Love your makeup too. The trousers are a classic! Pretty heels, too.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor tej bluzki! Całość bardzo mi się podoba- kobieco i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I enjoyed discovering your blog and have already joined your friends. I'll be back more often.
    (ꈍᴗꈍ) Poetic and cinematographic greetings.
    💋Kisses💋

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancko i ślicznie Ci w kolorze bluzki, to chyba malinowy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz super ale dla mnie numerem jeden są buty. Cudne są :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo twarzowych zestaw! Te spodnie są naprawdę bardzo ciekawe. A bluzka i szpilki to sztos!
    Ja wczoraj wybrałam się na zakupy i pod wpływem Twoich zdjęć w tej czekoladowej sukience, kupiłam sukienkę z dodatkiem lnu. Ma co prawda długi rękaw, ale można je podwinąć. Jest z koła i w kremowym kolorze. I tak sobie się podobałam w przymierzalni, że nie mogłam sobie orków tego zakupu,tym bardziej że w rozmiarze którego od wielu wielu lat nie mogłam sobie kupić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy rozmiar to zawsze dobry pretekst do zakupu czegoś nowego:-) I

      Usuń
    2. Zgadzam się,tym bardziej gdy się schodzi o dobre 3 rozmiary 😉

      Usuń
  11. Linen pants are a must for summer!
    Your combo looks very modern and sophisiticated, I especially love your sandals!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wszystko zestawiłaś, a zdjęcia wyszły super. Serio!
    Mówiąc o kolorze czarnym na lato, to przyznaję się, że nie wiem, czy to jest prawda, ale niedawno usłyszałam, że to modny kolor na tegoroczne lato.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego piątku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, uwielbiam len, takie portki i tego typu bluzki. Super całość, bez cukru - serio.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja. Z klasą, kobieca. Lubię len i też mam w szafie czarne spodnie z jego dodatkiem, są uniwersalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful and elegant look, it suits you very well.
    The pants are not only comfortable but also beautiful.
    I loved the whole look!

    OdpowiedzUsuń
  16. I love linen trousers. They're perfect for the summer, especially here in Spain, where I live. :-)

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. A beautifully styled outfit!
    That pretty blouse from Mango looks fabulous styled with the black linen H+M pants,
    and you look fabulous wearing it!

    OdpowiedzUsuń
  18. Looks adorable! I love the color of the blouse

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny krój na lato :) Ja w tych ciemniejszych zawsze czuje się bezpieczniej, bo zawsze czymś się pobrudzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ubrania z lnem są chyba przewiewne. Tak mi sie kojarzy, bo ja ich mało kupuję, bo szybko się gniotą :D natomiast wskazane na lato

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz zachwycająco! Świetnie się razem komponują te spodnie z soczyście różową bluzką.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja, wszystko mi się w niej podoba :) Spodnie są genialne, zawsze byłam fanką rurek, ale coraz bardziej przekonuję się do szerszych fasonów i muszę przyznać, że dobrze się w nich czuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tulle skirt

Pariso

Off The Shoulder Sequins Bodysuit