Sales



                   Wyprzedaże letnie rozkręcą sie już za parę dni . Chciałam podzielić się z Wami jak ja do nich podchodzę i co zwykle kupuję.

                  Zacząć muszę od tego że zawsze przygotowuję odpowiednią kwotę którą mogę wydać na tego typu zakupy.Przygotowuję ją zawsze do przodu aby nie było rozczarowań.

                Druga kwestia to trendy na następny sezon. Zawsze sprawdzam co będzie modne, jakie obcasy, torebki i kolory. To pomoga mi w selekcji rzeczy których nie warto kupować bo np.wychodzą z mody. Trzeba mieć również na uwadze to że rzeczy które  nam najbardziej podobają  się na poczatku sezonu potem widzimy na co trzeciej osobie w większym mieście. Kiedyś słyszałam , z czym muszę się zgodzić ,jeśli każdy ubiera to samo  to już nie jest moda.

    Potem już idzie z górki ;-) Na wyprzedażach zawsze kupuję jeansy,koszulki oraz koszule. Bielizna to rownież wyprzedażowy must have ale trzeba na nia polować w pierwszych dniach bo rozmiarówka moze być szybko ograniczona. 

Jeśli chodzi o kosmetyki to rzadko decyduję się na nie z tym czasie .Sklepy kosmetyczne często robią promocje w ciągu roku więc nabywam je w innym okresie. Na wyprzedażach lubię również kupować ładną i dobrą gatunkowo pościel . Jestem trochę maniaczką i lubię gdy moje łóżko wygląda ładnie :-)






   

Komentarze

  1. O właśnie, przypomniałaś mi, że mam dokupić bieliznę!
    Bardzo skrupulatnie podchodzisz do wyprzedaży, ja zerkam tu i tam, czasem cos kupię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka :) Czekam i jak najbardziej wybieram się na wyprzedaże i zazwyczaj tylko wtedy robię zakupy i dokładnie wiem, co potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem chyba jedną z niewielu kobiet, która nie lubi ciuchowych zakupów. Dlatego robię je dwa razy w roku i kupuję tylko to, co mi potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  4. É sempre um gosto vê-la partilhar as suas opiniões e publicar as suas fotos que fazem jus às escolhas que faz.
    Bom fim de semana.
    Abraço de amizade.
    Juvenal Nunes

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie jestem bywalczynią wyprzedarzy

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka fajna, proste jest piękne, tu się nie da nic poprawić, co najwyżej skrócić dołem do wersji mini, ale to wcale nie jest konieczne, a dekoltu po prostu nie da się zrobić przy tym fasonie... dla wielu facetów im więcej kobieta pokaże, tym jest bardziej sexy, ale u mnie to często tak nie działa, niektóre szczelne kobiece ciuchy bywają bardziej hot, niż te mniej szczelne... no, i kolor też jest okay...
    co do wyprzedaży ciuchów albo lumpexów /to są dwie różne bajki/ mam podejście czysto praktyczne, typowy(?) dojrzały chłop, więc o tym akurat nie pogadamy, ale życzę udanych strzałów... ja ostatnio kupiłem sobie takie fajne dresowe szare portki do biegania, na rower, w sumie takie prawie do wszystkiego w chińskim markecie za jakieś śmieszne grosze i jest dobrze...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w chińskich sklepach bywam, pare wygodnych butów udało mi sie tam kupić ;-)

      Usuń
    2. jeśli chodzi o buty "od Chinola", nawet jakieś banalne trampki, czy klapki, to zabawa jest zawsze na maxa, bo numeracja zwykle bywa zaiste "chińska", takie moje na przykład 43 wcale nie oznacza 43, tylko zwykle jakieś randomowe liczby, LOL...

      Usuń
  7. Bardzo ładna sukienka, buty i juki w tle. 😄 Raczej nie robię zakupów ubraniowych z takim wyprzedzeniem, tylko wówczas, jak coś zbraknie lub zużyje się. Przez lata zgromadziłam tyle ciuchów, że przydałby się solidny remanent, ale z drugiej strony szkoda mi pozbywać się ich, bo córka rośnie, a ja jako nastolatka uwielbiałam wynajdywać coś w szafie mamy. Dobrego weekendu 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja dorosła córcia wietrzy mi szafę sezonowo ;-)

      Usuń
  8. Such a lovely find! Great to dress up or down. Awesome with your shoes, as well. Good to find som summer deals when you can.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna sukienka. Ja gdy mi wpadnie coś w oko to kupuję. Kilka razy kupiłam na wyprzedaży. Ale jakoś nie mam do nich szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely dress and love the handbag too :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak planują ominąć obecne wyprzedaże, bo szafa się nie domyka...chociaż pewnie na coś przypadkiem się skuszę już przy samym końcu. Ale nie planuję robić dużych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia.
    Ja na wyprzedażach buszują w sieciówkach i kupuję to, co wcześniej mi się spodobało, ale wolałam poczekać na niższą cenę :)
    Życzę Ci miłego weekendu i udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka. Ja raczej nie korzystam z wyprzedaży. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękna sukienka! Wyglądasz olśniewająco :) Zauroczył mnie też Twój ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lindos vestido te queda genial. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zawsze zapominam, że jest coś takiego, jak wyprzedaże, nie lubię łazić po sklepach. Ale czasem trzeba 🤓 Piękna suknia 🩵

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka. Sama nie znam się na modzie - nie potrafię powiedzieć co jest modne w sezonie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać że bardzo racjonalnie podchodzisz do wyprzedaży. Ja przez dłuższy czas nie korzystałam z takich okazji, ponieważ nie lubiłam robić zakupów dla siebie. Zresztą w rozmiarze 44-46 trudno. A teraz jestem na etapie kompletowania na nowo mojej garderoby bo jak wiesz rozmiar mocno zmalał, więc nie zawsze patrzę na to czy jeste wyprzedaż,ale czy jest to czego potrzebuje) chcę mieć. Ale na kolejne sezony zapamiętam Twoje rady 🙂 serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna sukienka, śliczny kolor :) ja lubię kupować na wyprzedażach, chociaż z roku na rok robię to coraz rzadziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie pod tym względem zawsze spontan. Nie zależy mi, żeby coś było modne;)
    A sukienka świetna! Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna sukienka :).

    Ja nie czekam specjalnie na wyprzedaże. I jak coś potrzebuję, to kupuję oczywiście w rozsądnej cenie ;).
    Nigdy nie podążałam za modą. Wyznaję zasadę, że noszę, to w czym się dobrze czuję :).

    OdpowiedzUsuń
  22. I think I won't buy anything on sales this year. By the way, beautiful dress and you look great in it.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  23. Ah this dress is lovely, such a beautiful shade of blue and very fluttering cut.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  24. O, już mamy coś wspólnego - ja też lubię modę i ogólnie rzecz biorąc ładne rzeczy. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tulle skirt

Scarf

Checkered set